سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۵۷
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۹

فکرشهر:  آیین اختتامیه جشنواره قرآنی گل‌های فاطمی استان بوشهر با حضور رئیس سازمان دارالقرآن کشور برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی گل‌های فاطمی و مراسم تکریم از فعالان قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در عرصه فعالیت‌های قرآنی است.

وی افزود: تجلیل از پیشکسوتان قرآنی استان و دستگاه‌های اجرایی و مراکز قرآنی و همچنین اختتامیه جشنواره قرآنی فجر فاطمی که برای دومین سال به صورت کتبی و شفاهی در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود از اهداف مهم برگزاری این مراسم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تشریح نقش بسزای آن حضرت در دفاع از حریم امامت و ولایت و همچنین نقش پررنگ آن حضرت در رسالت پیامبر اسلام پرداخت.

سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و خدا محوری رهبری الهی و مردم را به‌عنوان سه رکن اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد.

در بخش دیگری از این مراسم از دستاوردهای قرآنی چهل ساله استان بوشهر که در قالب کتابچه‌ای تهیه و تنظیم شده است، رونمایی شد.

در این مراسم از منتخبین جشنواره قرآنی گل‌های فاطمی که در دهه فجر در رشته‌های حفظ قرآن کریم، نقاشی و خوشنویسی ویژه پیش دبستانی تا متوسطه در دو منطقه شهر بوشهر و روستاهای بخش مرکزی به محوریت چاهکوتاه برگزار شده بود و معلمین برتر تشکل‎های قرآنی مردمی استان، مدیران موسسات و خانه‌های قرانی برتر استان و همچنین نمایندگان فعالان قرآنی دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه قرآن ستاد دهه فجر استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر