سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: به استناد اعلام پژوهشکده میگوی کشور صید میگو در آبهای محدوده این استان از 14شهریورجاری ممنوع شده است.به گزارش فکرشهر: عبدالحسن تنگستانی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس صیادان فرصت دارند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 13 شهریور اقدام به صید کنند وپس از آن هرگونه تلاش صیادی برای صید میگو ممنوع است.وی اظهارکرد: با توجه به این که آبهای شمالی استان بوشهر صیدگاه مشترک با استان خوزستان و زیستگاه میگو است، صید این آبزی درآبهای خوزستان نیز همزمان با بوشهر ممنوع می شود.
کد خبر: ۵۲۶۷
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: به استناد اعلام پژوهشکده میگوی کشور صید میگو در آبهای محدوده این استان از 14شهریورجاری ممنوع شده است.

به گزارش فکرشهر: عبدالحسن تنگستانی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس صیادان فرصت دارند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 13 شهریور اقدام به صید کنند وپس از آن هرگونه تلاش صیادی برای صید میگو ممنوع است.

وی اظهارکرد: با توجه به این که آبهای شمالی استان بوشهر صیدگاه مشترک با استان خوزستان و زیستگاه میگو است، صید این آبزی درآبهای خوزستان نیز همزمان با بوشهر ممنوع می شود.

تنگستانی اضافه کرد: از هفت مرداد امسال تا هشتم شهریور یکهزارو359تن میگو در آبهای استان بوشهر صید شده است که این میزان صید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یکهزار تن معادل 44 درصد کاهش نشان می دهد.

وی بیان کرد: با این وجود این میزان صید نسبت به پنج سال گذشته یک درصد و نسبت به 10 سال گذشته نیز 6.6درصد افزایش دارد.

تنگستانی گفت: پارسال در بخش صید میگو استان بوشهر یک سال استثنایی بود که صیادان در 31 روز دو هزار و 440 تن صید کردند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان فصل صید امسال که پایان روز 13 شهریور اعلام شده مجموع صید میگو در استان بوشهر به یکهزار و 430تن برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر