چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: ˈسارا قمیˈ با 35 گل زده در ششمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، عنوان ˈخانم گلˈ این رقابت ها را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۲۹
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴

فکرشهر:  ˈسارا قمیˈ با 35 گل زده در ششمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، عنوان ˈخانم گلˈ این رقابت ها را از آن خود کرد.



به گزارش فکرشهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، ششمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی به پایان رسید که تیم شهرداری بم عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

ششمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان که از 14 شهریور ماه امسال با حضور 12 تیم ملوان بندر انزلی، استقلال تهران، آینده سازان میهن،سیستان و بلوچستان، پالایش و گاز ایلام، نگار دژ شیراز، فولاد نورد سیرجان، شهرداری بم، وحدت ایثار گرگان،شهرداری همیاری ارومیه، پاس همدان و دلوار کشتی جنوب بوشهر آغاز شده بود امروز به پایان رسید .

طی 22 هفته رقابت و 121 بازی انجام شده تیم شهرداری بم با 61 امتیاز، ملوان بندر انزلی 47 و دلوار کشتی جنوب بوشهر با 46 امتیاز عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.

501 گل از خطوط دروازه ها عبور کرد. بهترین خط حمله مربوط به تیم شهرداری بم با یک صد گل زده، بهترین خط دفاع مربوط به تیم شهرداری بم با 9 گل خورده است.

تیم سیستان و بلوچستان با توجه به رای کمیته انضباطی در پایان دور رفت از جدول مسابقات حذف و به لیگ دسته اول سقوط کرد. همچنین تیم نگار دژ شیراز نیز با توجه به رده بندی در جدول امتیاز نیز به لیگ دسته اول فصل 92-93 سقوط کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر