پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: پنج ورزشکار دوومیدانی کارنابینا و کم بینای این شهرستان به همراه کاروان ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران به بازی های پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام می شوند.به گزارش فکرشهر، رحمان عمادی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: به غیر از این ورزشکاران، محمد ابراهیم زاده مطلق از بندرگناوه به عنوان مربی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران دراین مسابقات حضور دارد.وی گفت: در بین پنج ورزشکار اعزامی دو تن از آنان از خانواده معظم شهدای این شهرستان هستند.
کد خبر: ۵۳۱۱
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: رییس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: پنج ورزشکار دوومیدانی کارنابینا و کم بینای این شهرستان به همراه کاروان ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران به بازی های پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام می شوند.

به گزارش فکرشهر، رحمان عمادی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: به غیر از این ورزشکاران، محمد ابراهیم زاده مطلق از بندرگناوه به عنوان مربی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی ایران دراین مسابقات حضور دارد.

وی گفت: در بین پنج ورزشکار اعزامی دو تن از آنان از خانواده معظم شهدای این شهرستان هستند.

رییس اداره ورزش وجوانان گناوه بیان کرد: حسین سعیدی و فالح ناصری پوران از فرزندان شهدای این شهرستان به همراه سیدعرفان حسینی لیراوی، سیدحبیب حسینی لیراوی و سجاد نیک پرست دراین مسابقات حضور دارند.

دومین دوره بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون (کره جنوبی) از 26 مهر تا دوم آبان سال 93 به مدت هفت روز برگزار می شود.

کاروان ورزشکاران جانباز، معلول و نابینا و کم بینا با سرپرستی دکتر محمد صیاد شیرازی فرزند شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در این دوره از بازی ها با نام ˈکاروان فرهنگی ورزشی غدیرˈ و با شعار ˈتوکل خالصانه، میثاق با رهبر و ولایت، رقابت پهلوانانهˈ شرکت می کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر