چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با استقبال استاندار بوشهر، معاونین و مسوولان استان وارد فرودگاه شهر بوشهر شد.به گزارش فکرشهر، لاریجانی پس از حضور در بین خبرنگاران و پاسخ به سوالات آنان همراه استاندار و مدیران از تاسیسات بندری و طرح توسعه بندر بوشهر بازدید کرد.بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، نشست با نیروهای نظامی، بازدید از قلعه کلات شهر اهرم، شرکت در یادواره شهید رییسعلی دلواری و بازدید از موزه شهید رییسعلی دلواری در دلوار از برنامه های سفر یک روزه رییس مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر است.
کد خبر: ۵۳۴۹
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با استقبال استاندار بوشهر، معاونین و مسوولان استان وارد فرودگاه شهر بوشهر شد.

به گزارش فکرشهر، لاریجانی پس از حضور در بین خبرنگاران و پاسخ به سوالات آنان همراه استاندار و مدیران از تاسیسات بندری و طرح توسعه بندر بوشهر بازدید کرد.

بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، نشست با نیروهای نظامی، بازدید از قلعه کلات شهر اهرم، شرکت در یادواره شهید رییسعلی دلواری و بازدید از موزه شهید رییسعلی دلواری در دلوار از برنامه های سفر یک روزه رییس مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر با داشتن رجال مهم سیاسی و مذهبی جایگاه بسیار ممتازی در کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، علی لاریجانی در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: استان بوشهر از افتخارات کشور است و جای افتخار دارد که این استان دارای رجال دینی و ملی برجسته ای است که در راه اسلام و حب وطن جان فشانی کردند.

وی هدف از سفر شرکت در همایش روز ملی مبارزه با استعمار و یادواره شهید رییسعلی دلواری اعلام کرد.

لاریجانی اظهار کرد: در این سفر از پروژه ها و طرح های مهم استان بازدید و با مسوولان استان بوشهر نشست هایی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم این شاخص ها استان بوشهر را به جایگاه اصلی خود برساند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر