چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ با غیبت 4 عضو شورا؛
فکرشهر: بر اساس اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری ـ تحلیلی، افراد غایب از تصمیم 5 نفر دیگر مبنی بر انتخاب رییس شورا از بین خودشان در جلسات مخفیانه آگاه شده و در اعتراض به این ...
کد خبر: ۵۳۵۴
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: انتخابات هیات رییسه ی جدید شورای شهر برازجان که قرار بود امروز، چهارشنبه، 12 شهریورماه 1393 برگزار شود، به روز شنبه هفته ی بعد موکول شد.

به گزارش فکرشهر، جلسه ی شورا ساعت 10 صبح امروز با دستور کار انتخابات هیات رییسه برگزار شد که به علت عدم حضور 4 نفر از اعضای شورای شهر به حد نصاب نرسیده و در نتیجه مصوبه ای نداشت.

4 عضو غایب نشست امروز شورا که در یک سال گذشته نیز در اقلیت تصمیم گیری ها بوده، محمدتقی گرمسیری، هادی کفاش، سعید اسماعیلی و بهادر قائدی برازجانی می باشند.

بر اساس اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری ـ تحلیلی، افراد غایب از تصمیم 5 نفر دیگر مبنی بر انتخاب رییس شورا از بین خودشان در نشست های مخفیانه آگاه شده و در اعتراض به این اقدام از حضور در جلسه ی انتخابات خودداری کرده اند.

بر اساس گزارشات رسیده به فکرشهر، نماینده ی فرمانداری نیز که در نشست حضور داشته، صورت جلسه ی امروز شورای شهر برازجان را با خود برده است.

در حالی که از روز گذشته، انتخابات هیات رییسه ی بسیاری از شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای کشور برگزار شده؛ به نظر می رسد هیچ یک از گروه ها و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان قصد ندارند اختلافات خود را کنار گذاشته و با منطق و همدلی به وظایف خود عمل نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر