سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۶۹۶
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه ۱۶۰۰ تن از جامعه ایثارگری این استان بیکار هستند گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال وام و تسهیلات بانکی کم بهره برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری ظهر امروز با بیان اینکه بنیاد شهید برای رسیدگی  به امور شهدا، خانواده آنان و ایثارگران در 22 اسفند به فرمان امام راحل تاسیس شد اظهار داشت:  تاکنون خدمات و فعالیت‌های مهمی  در راستای تحقق مطالبات خانواده ایثارگران انجام شده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار نیاز همه مقاطع تاریخی است تصریح کرد: ایثار تنها مربوط به دوران دفاع مقدس نبود و اکنون  باید تلاش شود که فرهنگ ایثار در جامعه گسترش یابد.

حجت‌الاسلام تشکری،  جمعیت جامعه ایثارگری استان بوشهر را 53 هزار نفر دانست و تصریح کرد:  استان بوشهر 2 هزار و 65 شهید و شش هزار و 508 جانباز و 433 نفر آزاده تقدیم انقلاب کرده که در مجموع خانواده ایثارگری استا جمعیتی حدود 53 هزار نفر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر رفع مشکلات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران را یک ضرورت دانست و گفت: در زمینه درمان خانواده  ایثارگران،  بیمه دی طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در حال خدمات‌دهی است و در استان بوشهر در زمینه درمانی شاهد وضعیت خوبی نسبت به سایر استان‌ها  است.

وی، با بیان اینکه 1600 تن  از جامعه ایثارگری این استان بیکار هستند گفت: امسال 12 میلیارد ریال وام و تسهیلات بانکی کم بهره برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به جامعه ایثارگری پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر  از ساماندهی گلزار شهدای استان خبر داد و بیان کرد: برای ساماندهی گلزارهای شهدا استان بوشهر  50 میلیارد ریال تخصیص یافت که همه گلزارها ساماندهی شد.

 حجت‌الاسلام تشکری، از تبدیل گلزار شهدا به  مراکز فرهنگی خبر دادو تصریح کرد: در این راستا اقدامات مهم و موثری در گلزار شهدای بوشهر، دیلم و جم انجام شده که این مکان‌های مقدس به امکانات سرمایشی، رفاهی و فرهنگی مجهز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر