سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عهده زیادی از مردم بوشهر به علت فضای کم سالن محل برگزاری آیین پایانی بزرگداشت روز بوشهر از پشت درهای بسته فقط صدای برنامه های اجراشده در این سالن را شنیدند.\r\n
کد خبر: ۵۳۸
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: عهده زیادی از مردم بوشهر به علت فضای کم سالن محل برگزاری آیین پایانی بزرگداشت روز بوشهر از پشت درهای بسته فقط صدای برنامه های اجراشده در این سالن را شنیدند.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، این آیین که یکشنبه شب درسالن مجموعه ورزشی شهدای کارگر بوشهر آغاز با استقبال گسترده مردم رو به رو شد طوری که به دلیل کمبود فضا بخش عمده ای از آنها قادر به ورود به محل برگزاری مراسم نشدند.

این آیین با معرفی یک چهره ماندگار، یک شهروند افتخاری و اجرای زنده موسیقی توسط گروه مازیار فلاحی برگزار شد.

استاندار بوشهر دراین آیین گفت: استان بوشهر دارای مردمانی خونگرم، ولایت مدار و حافظ مرزهای آبی کشور در این خطه از ایران اسلامی هستند که استعدادهای فراوانی نیز همراه خود دارند.

مصطفی سالاری افزود: این استعدادها و توانمندی ها یک موهیت الهی است که با ظرفیت سازی می توان برای توسعه شهر و استان بوشهر از آن بهره مند شد.

وی با اعلام این که شان و مرتبه مردم بوشهر بالاتر از آن است که با چنین وضعیتی پشت درهای بسته سالن برگزاری مراسم قرار گیرند اظهارکرد: با تخصیص اعتبار برای ساخت یک سالن ویژه همایش ها و مراسم ها در سال آینده، سعی می شود که مردم دیگر با وضعیت امشب مواجه نشوند.

شهردار بوشهر نیز گفت: با توجه به این که بضاعت ما برای انتخاب سالن در همین سطح بوده است از شهروندانی که موفق به ورود به سالن برگزاری آیین پایانی بزرگداشت روز بوشهر نشدند پوزش می خواهم .

سعید آزاد شهرکی اضافه کرد: استاندار بوشهر وعده تخصیص اعتبار برای ساخت یک سالن همایش ها داده اند که از ایشان درخواست می کنم در تخصیص اعتبار آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: هر چند با اجرای پروژه های عمرانی به دنبال افزایش رضایت مندی و پاسخ به مطالبات عمومی هستیم اما شهرداری خود را فقط در لاک انجام پروژه های عمرانی گرفتار نمی کند و به مسائل فرهنگی نیز نگاه جدی دارد.

شهردار بوشهر درباره آخرین وضعیت مجوز اجرای برنامه برای گروه موسیقی لیان بوشهر گفت: مجوز کار این گروه برای اجرای برنامه در آیین اختتامیه هفته بوشهرصادر شد اما به دلیل این که تعدادی از اعضای این گروه در بوشهر نبودند اجرای آنها در این مراسم انجام نشد.

دکتر خیراندیش پژوهشگر، محقق و استاد دانشگاه که به عنوان چهره ماندگار بوشهر در سال 92 انتخاب شده بود گفت: در خاک و دریای بوشهر چیزی نهفته است که هیچ گاه ذهن و یاد مرا از این آب و خاک پاک نمی کند.

وی افزود: درطول سالیان گذشته با وجود امکانات اندک همواره جوانان بوشهری در همه عرصه ها خوش درخشیده اند که علاقمندی به فرهنگ، علم، نوعدوستی و عشق به خدمت تنها دلیل آن است.

چهره ماندگار امسال بوشهر یادآورشد: برای من و همه شهروندان استان بوشهر مایه افتخار است که در همه شرایط از این سرزمین مادری در برابر اجانب دفاع می کنیم.

در این مراسم مازیار فلاحی از خوانندگان جوان کشور و گروه همراهش به اجرای برنامه پرداختند. 

قرار بود در این آیین ازآیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و اسماعیل تبادر استاندار اسبق بوشهر و رییس کنونی سازمان فرودگاه های کشور به عنوان چهره ماندگار این استان درسال 92 تجلیل شود که آنان در نامه هایی جداگانه ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر انصراف خود را این موضوع اعلام کردند.

در این برنامه به علت تجمع و فشار مردم پشت در برای ورود به سالن محل برگزاری بخشی ازشیشه های این سالن شکسته شد.

همچنین عده ای در هنگام سخنرانی چهره ماندگار بوشهر و اجرای برنامه ها با کوبیندن سنگ به در بسته سالن و سر و صدا ایجادمی کردند. /ص

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر