جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره خدمات آموزشی معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: این دانشگاه درسال تحصیلی 93- 94 در دو رشته جدید بیوشیمی بالینی و هماتولوژی (خون شناسی) در دوره کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز پنجشنبه به نقل از احمد عمادی افزود: امسال 46 دانشجو دراین دو رشته پذیرفته می شوند که از این تعداد 10 نفر در پردیس خودگردان مشغول به تحصیل خواهند شد.وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید 565 دانشجو در دوره های مختلف تحصیلی پذیرش می کند. 
کد خبر: ۵۳۸۳
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: رییس اداره خدمات آموزشی معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: این دانشگاه درسال تحصیلی 93- 94 در دو رشته جدید بیوشیمی بالینی و هماتولوژی (خون شناسی) در دوره کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز پنجشنبه به نقل از احمد عمادی افزود: امسال 46 دانشجو دراین دو رشته پذیرفته می شوند که از این تعداد 10 نفر در پردیس خودگردان مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید 565 دانشجو در دوره های مختلف تحصیلی پذیرش می کند. 

عمادی دامه داد: از این شمار 237 نفر در 9 رشته تحصیلی پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، کتابداری در شاخه پزشکی، علوم تغذیه، بهداشت عمومی و مهندسی بهداشت محیط در مقطع کارشناسی پذیرفته خواهند شد.

رییس اداره خدمات آموزشی معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: درمقطع دکترای عمومی از پذیرفته شدگان در دو گرایش پزشکی و دندانپزشکی با ظرفیت 72 نفر ثبت نام به عمل می آید که پنج نفر از این پذیرفته شدگان به شکل مازاد و با عنوان پردیس خودگردان از طریق آزمون سراسری به این رشته ها اضافه شده اند.

عمادی بیان کرد: همچنین 10 دانشجو در مقطع دکترای تخصصی پذیرفته شده اند که در رشته های جراحی عمومی سه دانشجو، پزشکی اجتماعی سه نفر و بیماری های داخلی چهار دانشجو ثبت نام می شوند.

وی درباره ثبت نام دانشجویان در نیمه دوم سال تحصیلی 93 - 94 گفت: رشته های کارشناسی ناپیوسته با گرایش های مهندسی بهداشت محیط، بهداشت عمومی، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل و مامایی با ظرفیت 170 نفر و رشته فوریت های پزشکی تنها در رشته مقطع کاردانی با ظرفیت نفر 30 و به شیوه نیمه متمرکز دربهمن سال جاری صورت می گیرد.

عمادی افزود: ثبت نام دانشجویان درمقطع کارشناسی ارشد طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در تاریخ 11 و 12 شهریوربه صورت حضوری اجرا می شود و پذیرش سایر رشته های ورودی مهر که از طریق کنکور سراسری انجام می گیرد براساس اعلام سازمان سنجش خواهد بود.

وی ادامه داد: همزمان با اعلام این سازمان اطلاع رسانی تکمیلی ثبت نام، در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نشانی www.bpums.ac.irدرج خواهد شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر