سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: با توجه به سیاست و برنامه های دولت تدبیر و امید، مسوولان زمینه اشتغال جوانان را دراین شهرستان هرچه زودتر فراهم کنند.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در دیدار با رییس و کارکنان اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی این شهرستان بمناسبت هفته تعاون افزود: وجود سه هزار و 500 فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این شهرستان مایه خرسندی است اما اگر برای اشتغال آنان اقدامی صورت نپذیرد، آسیب های زیادی از جمله شغل های کاذب به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۸۴
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: با توجه به سیاست و برنامه های دولت تدبیر و امید، مسوولان زمینه اشتغال جوانان را دراین شهرستان هرچه زودتر فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در دیدار با رییس و کارکنان اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی این شهرستان بمناسبت هفته تعاون افزود: وجود سه هزار و 500 فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این شهرستان مایه خرسندی است اما اگر برای اشتغال آنان اقدامی صورت نپذیرد، آسیب های زیادی از جمله شغل های کاذب به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان این که اغلب مراجعه کنندگان افراد جویای کار هستند، گفت : وجود این تعداد تحصیل کرده بیکار زیبنده شهرستان گناوه و استان بوشهر با وجود منابع عظیم نفت و گاز نیست.

امام جمعه گناوه به جایگاه ارزشمند تعاونی ها درساختار نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: نیاز است بر کار تعاونی ها نظارت بیشتری صورت پذیرد و نباید سرمایه های مردم راکد بماند.

وی اضافه کرد: اگر سرمایه گذاری های لازم صورت نپذیرد این سرمایه ها ارزش خود را از دست می دهند.

رکنی حسینی گفت: مردم باید درجریان سرمایه های خود قرار بگیرند و علاوه بر این که باید از حالت راکد درآمده و پویا شوند درکنار افزایش کمی، بهای بیشتری به کیفیت و کارآیی تعاونی ها داده شود.

امام جمعه گناوه افزود: با توجه به این که فلسفه و اهداف ایجاد تعاونی ها حفظ وضع اقتصادی به نفع مردم است باید درعملکرد تعاونی ها بویژه تعیین هیات مدیره ها دقت ونظارت بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر