پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: وی که باعث ایجاد وقفه در سخنرانی رییس مجلس شده بود، از مسئولین کشوری و استانی گلایه کرد و به آن چه تبعیض بین دشتستان و دیگر مناطق استان می نامید و تبعیض بین دلاوران دشتستان و تنگستان ...
کد خبر: ۵۳۹۸
پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: کسی که اعتراضش باعث شد پخش زنده ی سخنرانی رییس مجلس در یادواره ی شهید رییسعلی دلواری، قطع شود، که بود و چه گفت؟

این سوالی است که از روز گذشته تاکنون، در شبکه های اجتماعی و گروه های موبایلی مطرح می شود و همه دنبال یافتن جواب آن هستند.

به گزارش فکرشهر، مردی که در تصاویر زیر مشاهده می شود، در اواخر سخنرانی لاریجانی، از جایش برخاست و نسبت به بی توجهی مسئولان کشوری نسبت به کل استان بوشهر اعتراض کرد، اعتراضی که بخش اعظمش درباره ی دشتستان بود.

وی که باعث ایجاد وقفه در سخنرانی رییس مجلس شده بود، از مسئولین کشوری و استانی گلایه کرد و به آن چه تبعیض بین دشتستان و دیگر مناطق استان می نامید و تبعیض بین دلاوران دشتستان و تنگستان، اعتراض کرده و گفت چرا حق دشتستانی ها در همه ی زمینه ها نادیده گرفته می شود؟ چرا فقط شهید رییسعلی دلواری مطرح می شود و نامی از برازجان و دشتستان و نقش آنان در مبارزه با استعمار نمی آید؟ ظاهرا وی به بی عدالتی هایی که در حقش صورت گرفته بود نیز گلایه کرده است.

به گزارش خبرنگار فکرشهر از محل همایش، وی از اهالی دشتستان و صاحب یک کشتارگاه می باشد و در حین بیان این سخنان به بیرون از سالن هدایت شد و البته لاریجانی نیز در این بین سعی کرد سخنانش را ادامه داده و برای شنیدن سخنان او توقف نکرد.

بر اساس این گزارش، همزمان با این اقدام و در پخش زنده برنامه نیز تصویر وی نشان داده شد ولی بلافاصله پخش برنامه قطع شد و شبکه بوشهر یک برنامه بی ارتباط را پخش کرد و گوینده شبکه خبر نیز پخش خبر ساعت 19 را اعلام نمود و از ادامه پخش زنده مراسم نیز خبری نشد.

تصاویر:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر