چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: برخورد سه خودرو در محور طلحه به شاه پسرمرد در بخش بوشکان شهرستان دشتستان، 11 مصدوم و یک کشته در پی داشت...
کد خبر: ۵۴۰۹۲
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸

فکرشهر ـ رمضان جدکاره: برخورد سه خودرو در محور طلحه به شاه پسرمرد در بخش بوشکان شهرستان دشتستان، 11 مصدوم و یک کشته در پی داشت.

به گزارش فکرشهر، این حادثه ظهر امروز ـ پنج شنبه، 8 فروردین ماه 1398 ـ بین سه خودروی سمند، پیکان و پژو رخ داد که پس از وقوع حادثه، یکی از خودروها نیز دچار آتش سوزی شد.

بر اساس گزارش خبرنگار «فکرشهر»، علاوه بر 4 آمبولانس اورژانس 115، یک بالگرد نیز برای انتقال مصدومین به محل حادثه اعزام شدند و 12 مصدوم را به مراکز درمانی اهرم، برازجان و بوشهر منتقل کردند که یکی از مصدومین که مردی جوان بوده و دچار شکستگی دنده ها و خونریزی داخلی بوده، در بیمارستان شهید گنجی برازجان فوت می کند.

سه مصدوم دیگر شامل یک کودک یک ساله که از ناحیه ای تروما و ضربه به سر داشته، یک خانم 25 ساله با ضربه و تروما به سر و گردن و صورت و مرد 26ساله ای با آسیب به ستون فقرات و اندام های تحتانی، توسط بالگرد اورژانس 115 به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر منتقل شده اند و دیگر مصدومین نیز توسط 4 دستگاه آمبولانس اورژانس 115به بیمارستان های امام حسین شهر اهرم در تنگستان و بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان منتقل شدند.

در نهایت از میان 12 مصدوم که مسافر نوروزی بوده اند، تاکنون، یک نفر فوت کرده و 11 مصدوم دیگر نیز با آسیب های مختلف، تحت درمان هستند.

نظرات بینندگان
اکبر علیپور
|
-
|
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
ممنون از زحمات شما بزرگواران سلامتی شما را از درگاه ایزد منان خواستارم
زهرا علیزاده مدرس دانشکده پرستاری شیراز
|
-
|
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
خداقوت به رزمندگان 115که آسایش خود را فدای آرامش دیگران می کنند...
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر