جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کارکنان دولت و کارگزاران نظام اسلامی باید براساس محتوای دین و اصول اسلامی به مردم خدمت کنند.به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز شنبه درآیین تجلیل از فعالان نماز در دستگاه های اجرایی افزود: عمل و رفتار کارکنان دولت به عنوان کارگزاران نظام اسلامی باید با حساسیت و دقت باشد و هر عمل آنان مستقیم و غیرمستقیم به دین ربط داده می شود.
کد خبر: ۵۴۲۸
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کارکنان دولت و کارگزاران نظام اسلامی باید براساس محتوای دین و اصول اسلامی به مردم خدمت کنند.

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری روز شنبه درآیین تجلیل از فعالان نماز در دستگاه های اجرایی افزود: عمل و رفتار کارکنان دولت به عنوان کارگزاران نظام اسلامی باید با حساسیت و دقت باشد و هر عمل آنان مستقیم و غیرمستقیم به دین ربط داده می شود.

وی با بیان این که رفتار کارگزاران نظام در هر سطحی که باشند بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت، اضافه کرد: دین برای بهتر زیستن، خدمت به خلق و رعایت حقوق دیگران است و نماز به عنوان یکی از واجبات دین زمینه ای برای خدمت هرچه بهتر به مردم است.

سالاری با تاکید بر توجه بیشتر به برپایی نماز در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: هدف از برپایی نماز جماعت فقط توجه به ظاهر آن نیست بلکه تاکید بر بهره گیری هرچه بیشتر از محتوای آن است.

استاندار بوشهر گفت: توجه به نماز و برنامه ریزی برای اقامه شکوهمند آن در اداره ها وظیفه دینی است و فقط به اداره مختصر و محدود نمی شود بلکه بحثی عقیدتی است و تکلیف ما نیز فراهم کردن زمینه های لازم در این ارتباط است.

وی افزود: مسائل محتوایی نماز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و یکی از از این مسائل خدمت مطلوب به مخاطبان و رعایت حقوق آنان است که همان عمل به محتوای دین است

سالاری با تقدیر است فعالان عرصه نماز در دستگاه های اجرایی، خواستار برگزاری صحیح و بموقع و عمل به محتوای آن در دستگاه های اجرایی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: در کنار مباحث عرفانی، بحث های سیاسی و اجتماعی در نماز جماعت پر رنگ است و فضایی برای حل بسیاری از مشکلات ایجاد می کند و مردم در کنار آن هدایت می شوند.

سعید زرین فر افزود: اگر نماز جماعت و چنین محافل دینی نبود شاید امروز چیزی از دین و اسلام باقی نمانده بود و نماز جماعت در نظام جمهوری اسلامی که پایه آن مردمی بودن آن است بسیار با اهمیت و مورد تاکید است.

وی با تاکید بر برپایی نماز جماعت در دستگاه های اجرایی اظهارکرد: اگر نماز جماعت در دستگاه ها بخوبی برگزار شود و همه ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد بسیاری از معضلات و گرفتاری های جامعه برطرف می شود.

زرین فر گفت: حضور در نماز جمعه زمینه ارتباط و همدلی و تفاهم بیشتر را فراهم می کند. 

در این آیین از تلاش ها و خدمات فعالان نماز در دستگاه های اجرایی استان بوشهر تقدیر شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر