چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر ارسلان زارع در آیین تقدیر از نخبگان راهیافته به دانشگاه شهرستان دشتستان افزود: در کشور ما چالش های فراوانی فراروی آموزش عالی قرار دارد که البته بعضی از آن ها خاص کشور ایران نیست...
کد خبر: ۵۴۳۶
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: پیشرفت کشورها در گرو علم، دانش و آموزش است، اگر در روزگاری منابع زیر زمینی و یا قدرت نظامی مهمترین عوامل توسعه بحساب می آمد، امروزه نیروی انسانی کار آفرین، خلاق و توانمند، مهم ترین عامل توسعه آن کشور است.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در آیین تقدیر از نخبگان راهیافته به دانشگاه  شهرستان دشتستان افزود: در کشور ما چالش های فراوانی فراروی آموزش عالی قرار دارد که البته بعضی از آن ها خاص کشور ایران نیست، محیط در حال تغییر که عموما از مهم ترین موضوعاتش جهانی شدن است امروزه دانشگاه ها ناگزیرند به دانشجویان به عنوان مشتری نگاه کنند و در عرصه ی آموزش و پژوهش و خدمات اجتماعی رقابت و بازاریابی کنند و از مهمترین عوامل توفیق در این بازاریابی کیفیت است از این رو به عنوان یک نکته مهم که فراروی دانشگاه های ما قرار دارد که بایستی کوشش کنیم تا کیفیت دانشگاه های کشور را به لحاظ علمی آموزشی و پژوهشی ارتقاء بدهیم.

وی اظهار داشت: کوشش ما بر این است که در  دشتستان زمینه ارتقاء سطح آموزش را در مراکز آموزشی به ویژه آموزش و پرورش ایجاد کنیم به همین منظور با وجود محدودیت های اعتبارات در سال جاری حدود 50میلیارد ریال را در کمیته برنامه ریزی شهرستان به آموزش پرورش اختصاص داده ایم که تا پایان سال هزینه خواهد شد.

ناصر کرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آئین ضمن تشکر از حمایت های فرمانداری دشتستان به برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش رتبه های داوطلبان استان بوشهردر کنکور اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد دانش آموزان دشتستانی در این خصوص موفقیت های بیشتر کسب کنند.

به نوشته ی سایت فرمانداری دشتستان، این آیین با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از اساتید دانشگاه و قبول شدگان دشتستانی دانشگاه ها، در سالن پژوهش سرای متقین برازجان برگزار شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر