دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: یکی از اعضای فدراسیون فوتبال فاش کرد: حضور کارلوس کی‌روش در ایران روزانه ۳۵ میلیون تومان هزینه برای کشور دارد.به گزارش فکرشهر و به نقل از دانا، هنوز بحث ماندن و رفتن کی‌روش در تیم ملی به سرانجامی نرسیده و همچنان موافقان و مخالفان کی‌روش در حال مجادله با یکدیگر در رسانه‌ها و محافل ورزشی هستند.
کد خبر: ۵۴۳۸
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: یکی از اعضای فدراسیون فوتبال فاش کرد: حضور کارلوس کی‌روش در ایران روزانه ۳۵ میلیون تومان هزینه برای کشور دارد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از دانا، هنوز بحث ماندن و رفتن کی‌روش در تیم ملی به سرانجامی نرسیده و همچنان موافقان و مخالفان کی‌روش در حال مجادله با یکدیگر در رسانه‌ها و محافل ورزشی هستند.

برخی می‌گویند کمیته فنی فدراسیون باید برای ماندن کی‌روش نظر بدهد. با این حال یکی از اعضای فدراسیون فوتبال که نمی‌خواست نامش فاش شود گفت: مدام می‌گویند از نظر فنی وضعیت کی‌روش را بررسی کنید و کارشناسان باید بگویند کی‌روش بماند یا برود اما هیچکس نمی‌گوید مگر کارشناسان فوتبال می‌خواهند هزینه‌های اقامت و حضور کی‌روش در ایران و تیم ملی را فراهم کنند.

این شخص ادامه داد: حضور کی‌روش در تیم ملی روزانه ۳۵ میلیون تومان برای کشور هزینه دارد آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند این هزینه را تامین کند؟! این رقم کمی نیست. پس بهتر است اول منابع مالی حضور کی‌روش در ایران را تامین کنیم و بعد بخواهیم نظر کارشناسان فنی فوتبال را در این مورد بدانیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر