سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۳۹۰
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۴

فکرشهر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تولید آثار فاخر هنری در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت‌های مهم حوزه هنری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح چهارشنبه در جمع رئیس و جمعی از کارکنان حوزه هنری استان بر لزوم تلاش در راستای تبیین ابعاد مهم بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این دیدار که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی انجام شد، تولید آثار فاخر هنری در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از رسالت‌های مهم حوزه هنری عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش مؤثر آثار هنری در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی اظهار داشت: تعالیم ارزشمند اسلام و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی که برگرفته از قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت هستند در عین داشتن جاذبه‌های مؤثر، با زبان هنر به نحوی مطلوب و گرانقدر به مخاطبین و به ویژه نسل جوان منتقل می‌شوند.

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام و انقلاب در راستای تخریب و حذف ارزش‌های دینی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی در راه مبارزه با ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های بلند انقلاب از هیچ حرکتی خودداری نمی‌کنند، و همین امر لزوم ارائه محتواهای غنی اسلامی در قالب بهره گیری از هنر متعالی اسلامی را بیش از پیش نمایان می‌کند و حوزه هنری در این زمینه می‌تواند نقش ارزشمند و مهمی را ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این دیدار ضمن تبریک ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی بار دیگر خواستار توسعه و تقویت اقدامات مؤثر حوزه هنری در بسط و ترویج ارزش‌های انقلابی و دینی با بهره گیری از هنر متعالی اسلامی شد.

امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این مجموعه خواستار استفاده از ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی هنری با مضامین اسلامی و انقلابی در سطح استان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر