سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۴۳۵
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰

فکرشهر: امام جمعه شهرستان جم گفت: اقدام آمریکا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بین فهرست گروه‌های تروریستی سبب افزایش اتحاد ملی و محبوبیت بیشتر این نهاد را بین مردم به دنبال داشت.
به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام محمد گنجی، با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: آمریکایی‌ها با این اقدام به دنبال تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند اما بعد از این اقدام اتحاد ملی ایرانیان بیشتر شده و سپاه و پاسداران عزیز کشورمان محبوب‌تر شده‌اند.

امام جمعه جم افزود: همه مردم ایران بسیجی و سپاهی هستند و ما این اقدام آمریکا را محکوم می‌کنیم و در روزهای گذشته همه شاهد بودیم که مردم ایران و مسؤولان همه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و سپاه در دل مردم کشورمان عزیزتر شده است.

وی با بیان اینکه باید درس‌های پشیمان‌کننده و فراموش نشدنی به دشمنان بدهیم تاکید کرد: ملت ایران هیچ‌گاه فداکاری‌های سپاه را فراموش نمی‌کند و این اقدام دولت ترامپ، علاوه بر محبوبیت بیشتر سپاه بین مردم و مسؤولان سبب افزایش اتحاد ملی ایرانیان در برابر دشمنان نیز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر