سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در سالروز میلاد پربرکت امام رضا(ع) روز یکشبنه درآیینی عملیات اجرایی ساختمان دارالقران خیرساز شهید نصرالله فخرزاد در برازجان آغاز شد.به گزارش فکرشهر، رییس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در این آیین گفت: زمین این مجموعه فرهنگی ومذهبی از طرف خانواده شهید فخرزاد به مساحت 160مترمربع اهدا و وقف شده است.حجت الاسلام حسن شیخی افزود: این مرکز با اعتبار پنج میلیارد ریال در دو طبقه احداث خواهد شد که بخشی از اعتبار مورد نیاز توسط مادر شهید و بخشی دیگر از سوی خیرین منطقه تامین خواهد شد. 
کد خبر: ۵۴۴۴
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: در سالروز میلاد پربرکت امام رضا(ع) روز یکشبنه درآیینی عملیات اجرایی ساختمان دارالقران خیرساز شهید نصرالله فخرزاد در برازجان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، رییس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در این آیین گفت: زمین این مجموعه فرهنگی ومذهبی از طرف خانواده شهید فخرزاد به مساحت 160مترمربع اهدا و وقف شده است.

حجت الاسلام حسن شیخی افزود: این مرکز با اعتبار پنج میلیارد ریال در دو طبقه احداث خواهد شد که بخشی از اعتبار مورد نیاز توسط مادر شهید و بخشی دیگر از سوی خیرین منطقه تامین خواهد شد. 

عادل دهدشتی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در این آیین گفت: کار خانواده شهید فخرزاد به لحاظ این که علاوه بر زنده نگه داشتن نام شهید و ترویج فعالیت های قرانی باعث ترویج فرهنگ حسنه وقف می شود، ستودنی است. 

به نوشته ی ایرنا، این خانواده شهید نیز هدف از این کار خود را ترویج فرهنگ و فراگیر کردن فعالیت های قرآنی برای جوانان و زنده نگه داشتن یاد شهید عنوان کردند.

شهید نصرالله فخرزاد متولد شهر برازجان از شهدای جنگ تحمیلی که در سال 1360 در عملیات رمضان به ندای حق لبیک گفت. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر