چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: بخشداران مرکزی دیر و بردخون با حکم استاندار بوشهر منصوب و معرفی شدند.به گزارش فکرشهر، دکتر سید اسماعیل موسوی در جلسات معارفه ی بخشداران جدید مرکزی دیر و بردخون اظهار داشت: همزمانی میلاد فرخنده و خجسته ی امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) با انتصاب بخشداران جدید، تقارن میمون و مبارکی است و نویدبخش خدمات ارزنده دولت به ملت است.
کد خبر: ۵۴۴۹
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

فکرشهر: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: بخشداران مرکزی دیر و بردخون با حکم استاندار بوشهر منصوب و معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سید اسماعیل موسوی در جلسات معارفه ی بخشداران جدید مرکزی دیر و بردخون اظهار داشت: همزمانی میلاد فرخنده و خجسته ی امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) با انتصاب بخشداران جدید، تقارن میمون و مبارکی است و نویدبخش خدمات ارزنده دولت به ملت است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ضمن تجلیل از حمایت های ائمه محترم جمعه افزود: انشاالله با استفاده از ظرفیت های ارزشمندی همچون علمای گرانقدر، همراهی مدیران شهرستان، شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران در سرتاسر شهرستان، دوره ی جدیدی از خدمت رسانی نظام مقدس اسلامی رقم خورد.

وی با تبیین سیاست های دولت در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با مدیریت صحیح که مورد حمایت مقام معظم رهبری است، و با تلاش و کوشش در صدد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و گشایش های سیاسی و فرهنگی است لذا در این راه با برنامه ریزی صحیح و بهره مندی از ظرفیت های ملی و منطقه ای منشاء خیرات و برکاتی شده که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

دکتر موسوی با یادآوری دوران خدمت خود در شهرستان دیر و محرومیت های آن زمان، افزود: تمام همت و ارداه ی دولتمردان به خصوص استاندار محترم بوشهر شتاب در توسعه این شهرستان است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در پایان ضمن تجلیل از خدمات آقایان مسعود محمدپور و محمد فخرایی بخشداران سابق بردخون و مرکزی دیر، آقایان حیدر عمرانی و سید هادی علوی را به عنوان بخشداران جدید این بخش ها معرفی کرد.

منبع:پرتال استانداری بوشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر