جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور فعال 600 هیئت مذهبی استان بوشهر در جشن های دهه کرامت خبر داد.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمود نیا ظهر یکشنبه در جمع اعضای شورای هیئت‌های مذهبی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در راستای تکریم و تجلیل از مقام رفیع حضرت امام رضا (ع) جشن‌های دهه کرامت با حضور فعال بیش از 600 هیئت مذهبی در استان بوشهر در حال برگزاری است.وی در ادامه برگزاری 50 جلسه پرسش و پاسخ به مناسبت دهه کرامت توسط مبلغین و مبلغات در 50 مسجد محوری در استان را از دیگر برنامه هخای تبلیغات اسلامی استان ذکر کرد.
کد خبر: ۵۴۵۵
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حضور فعال 600 هیئت مذهبی استان بوشهر در جشن های دهه کرامت خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمود نیا ظهر یکشنبه در جمع اعضای شورای هیئت‌های مذهبی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در راستای تکریم و تجلیل از مقام رفیع حضرت امام رضا (ع) جشن‌های دهه کرامت با حضور فعال بیش از 600 هیئت مذهبی در استان بوشهر در حال برگزاری است.

وی در ادامه برگزاری 50 جلسه پرسش و پاسخ به مناسبت دهه کرامت توسط مبلغین و مبلغات در 50 مسجد محوری در استان را از دیگر برنامه هخای تبلیغات اسلامی استان ذکر کرد.

اعزام 400 مبلغ و مبلغه به محافل و جشن‌ها

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم تشریح اندیشه های آن حضرت، از اعزام 400 مبلغ و مبلغه به محافل و جشن های این ایام خبر داد.

حجت‌الاسلام محمود نیا برگزاری جشن و ایجاد ایستگاه صلواتی و تزیین مساجد و حسینیه ها توسط کانون های فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی استان را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری جشن توسط انجمن های اسلامی در بازار و مجامع صنفی در مساجد و حسینیه ها با همکاری هیات امنا و هیئات مذهبی و پایگاه بسیج از محورهای برنامه های تبلیغات اسلامی استان به شمار می روند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر