سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور استان بوشهر گفت: شناسایی نخبگان بوشهری مقیم خارج از کشور به منظور جذب و استفاده از آنان در توسعه و سرمایه گذاری دراین استان بجد پیگیری می شود.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا ، سیداسماعیل موسوی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر افزود: دراین ارتباط فرمانداران این استان موظف هستند، ایرانیان و بوشهری های مقیم خارج از کشور را شناسایی کنند تا از برکات سرمایه های مادی و معنوی و علمی آنان برای پویایی تولید و اقتصاد بهره بگیریم.
کد خبر: ۵۴۸۷
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور استان بوشهر گفت: شناسایی نخبگان بوشهری مقیم خارج از کشور به منظور جذب و استفاده از آنان در توسعه و سرمایه گذاری دراین استان بجد پیگیری می شود.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا ، سیداسماعیل موسوی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر افزود: دراین ارتباط فرمانداران این استان موظف هستند، ایرانیان و بوشهری های مقیم خارج از کشور را شناسایی کنند تا از برکات سرمایه های مادی و معنوی و علمی آنان برای پویایی تولید و اقتصاد بهره بگیریم.

وی اظهارکرد: استاندار بوشهر کوشش فراوانی برای توسعه این استان دارد و در این زمینه برقراری ارتباط بازرگانی با کشورهای همسایه از جمله قطر و کویت را سرلوحه کار خود قرار داده است. 

موسوی ادامه داد: دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری دراستان بوشهر هدفی مهم و گامی اساسی است که به نتایج ارزشمندی رسیده است.

دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور استان بوشهر اضافه کرد: درسفرهای رییس جمهوری به استان ها، ملاقات های مفصلی با ایرانیان خارج از کشور انجام می شود که این موضوع نشان از نگاه عمیق دولت به همه ظرفیت ها است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر