شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۹۰۹
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: ستاره ونک نماینده رسمی ایرلاین ایرعربیا، بزرگترین ایرلاین ارزان خاورمیانه در ایران است و بلیط‌های هواپیمایی ایرعربیا را با بهترین نرخ ارائه می‌کند در این مطلب بیشتر درباره بلیط ایرعربیا، خدمات هواپیمایی ایرعربیا و ستاره ونک بخوانید.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، سفر با هواپیما، در صورتی که ایرلاین مناسبی را انتخاب کنید، یکی از امن‌ترین، به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین راه‌های رسیدن به مقصد خواهد بود. ایرعربیا با شعار «کمتر بپردازید، بیشتر پرواز کنید» شرایط سفری ارزان و ایمن را فراهم کرده است. در این مطلب می‌خواهیم شما را با هواپیمایی ایرعربیا، که در کنار امنیت بسیار بالا و داشتن کادر پروازی عالی، عنوان بزرگترین ایرلاین ارزان خاورمیانه را از آن خود کرده است، آشنا کنیم. لازم به ذکر است آژانس هواپیمایی ستاره ونک نماینده رسمی هواپیمایی ایرعربیا در ایران می‌باشد.

درباره هواپیمایی ایرعربیا بیشتر بدانید

ایرعربیا یا العربیة للطیران، نام ایرلاینی است که مقر اصلی آن در فرودگاه شارجه، کشور امارات، قرار دارد و نمایندگان رسمی فروش بلیط‌های این هواپیمایی امن و ارزان در سرتاسر جهان از جمله ایران، فعالیت می‌کنند. هواپیمایی ایرعربیا به بیش از ۵۰ مقصد جهان در خاورمیانه، آسیا و اروپا پرواز دارد. علاوه بر آن شرکت هواپیمایی ایرعربیا امتیاز داشتن پروازهای فوق‌العاده به مقاصد پرطرفدار در فصول مختلف سال را از آن خود کرده است.

ایرلاین ایرعربیا از سال ۲۰۰۳ فعالیتش را آغاز کرده و تمام هواپیماهایش ایرباس‌های جدید و مدرن می‌باشند. این ایرلاین عربی برای داشتن پروازهای امن‌تر و سریع‌تر هواپیماهای جدیدی را به ناوگانش افزوده تا بیش از قبل، سرآمد رقبایش باشد. از سوی دیگر کادر پروازی ایرعربیا، به داشتن مهارت، قدرت تصمیم‌گیری بالا، دانش‌های به‌روز و کاربردی مشهورند و توانسته‌اند ناوگان ایرعربیا را همواره به بهترین شکل هدایت کنند. برای مثال کاپیتان مکس، یکی از خلبانان خانم ایرعربیاست که به دلیل تبحر و تسلط بسیار عالی در هدایت هواپیماها مشهور است.

از سوی دیگر تیم مهمانداران ایرعربیا از کشورهای مختلف هستند و در نتیجه به زبان‌های گوناگون مسلط‌اند و با مهربانی و مهارت به مسافران خدمات می‌دهند.

آژانس ستاره ونک که نماینده رسمی ایرعربیا در ایران است، با فروش بلیط ایرعربیا، می‌تواند قیمت تورها و پروازهای گوناگون را اقتصادی‌تر ارائه کند. برای مثال «تور دبی ستاره ونک» را می‌توانید با بلیط‌های ارزان ایرعربیا تهیه کرده و با ارزان‌ترین نرخ در تمام فصل‌های سال به‌خصوص بهار و تابستان، سفری ارزان به دبی داشته باشید.

جالب است بدانید که هواپیمایی ایرعربیا بخشی از درآمدهایش را صرف امور خیریه‌ای همچون، ساخت مدرسه در کشورهای گوناگون، کمک به درمان بیماران در مناطق دورافتاده، رساندن غذا و آب آشامیدنی، فقرزدایی، بهبود معیشت و بالا بردن آگاهی‌های عمومی درباره بیماری‌هایی همچون، اوتیسم، ناراحتی قلبی، مننژیت و… می‌کند.

انتخاب غذای مورد علاقه با ایرعربیا

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هواپیمایی ایرعربیا که توانسته باعث پایین آوردن قیمت بلیط‌های این هواپیمایی نیز بشود، امکان انتخاب غذای دلخواه از منوی کامل و جذاب هواپیمایی ایرعربیا است. در این منو می‌توانید انواع صبحانه، غذاهای بین‌المللی سرد و گرم، سالادها، ساندویچ‌ها، نوشیدنی‌ها و تنقلات را سفارش دهید. برخی از غذاهای ایرعربیا با نان‌های مخصوص عربی، چاشنی‌های خوش‌طعم هندی و یا شیوه‌های پخت متفاوت ارائه می‌شوند. این موضوع باعث شده تا گردشگرانی که به گردشگری غذا یا شکم‌گردی علاقه‌مندند، از منوی ایرعربیا غذاهای متفاوتی را سفارش دهند و از امتحان کردن غذاهای گوناگون لذت ببرند.

اگر شما گیاهخوار هستید، منوی غذاهای ایرعربیا می‌تواند برایتان بسیار کاربردی باشد. چرا که هواپیمایی ایرعربیا به فکر کسانی که گیاهخوار هستند نیز بوده، غذاهای کاملاً گیاهی را در منوی غذاهای خود جای داده و آنها را با علامتی مشخص، ارائه می‌کند.

منوی غذاهای ایرعربیا دارای یک بخش هیجان‌انگیز می‌باشد که از طریق آن می‌توانید برای گرامی‌داشت رویدادهای خاصی مانند تولد، سالگرد ازدواج و… کیک خامه‌ای سفارش دهید و عزیزان‌تان را در طول پرواز سورپرایز کنید.

هواپیمایی ایرعربیا در منوی غذاهایش به فکر کودکان نیز بوده و برای آنها در جعبه‌های مخصوص، اسباب‌بازی، غذاهای مناسب و… را تعبیه کرده تا کودکان در طول سفر با ایرعربیا احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند.

آژانس ستاره ونک که نماینده رسمی هواپیمایی ایرعربیا در ایران است، در زمان خرید بلیط ایرلاین ایرعربیا، مسافران را درباره چگونگی سفارش غذاها آگاه می‌کند تا دقیقاً همان چیزی که دوست دارند را در طول سفر میل کنند و از سفر خود لذت ببرند.

برنامه‌های ویژه ایرعربیا

پرواز با ایرعربیا می‌تواند یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهای هوایی‌تان باشد، چرا که هواپیمایی ایرعربیا با سبک جذابی اداره می‌شود و در طول سفر برنامه‌های متفاوتی را ارائه می‌کند.

برای مثال هواپیمایی ایرعربیا در زمان پرواز کمک می‌کند تا مسافرانی که از ملت‌های گوناگون هستند با هم دوست شوند. در هواپیماهای ایرعربیا فروشگاه‌های سیار کوچکی هستند که سوغاتی‌های مناسب و زیبا را با قیمت مناسب می‌فروشند و لباس‌های خلبانان و کادر پروازی ایرعربیا در اندازه‌های کوچک آماده شده تا کودکان بتوانند آنها را بپوشند و عکس بگیرند. آژانس ستاره ونک که نماینده رسمی ایرلاین ایرعربیا در ایران است و قراردادش با ایرعربیا به صورتGeneral Sales Agent می‌باشد، با فروش بلیط‌های ایرعربیا به مقاصد گوناگون، برای کسب تجربه‌های جالب سفر در کنارتان خواهد بود.

نکات مهم پرواز با هواپیمایی ایرعربیا

تمام هواپیماهای ایرعربیا اکونومی کلاس هستند و معمولاً دارای ۱۶۸ صندلی می‌باشند. فضای بین این صندلی‌ها کاملاً استاندارد است و مسافران می‌توانند حتی در سفرهای طولانی مدت نیز با آسایش و راحتی بنشینند یا استراحت کنند. از آنجا که آژانس ستاره ونک، نماینده رسمی ایرعربیا در ایران است، با خرید بلیط‌های ایرعربیا از این آژانس می‌توانید صندلی مورد علاقه‌تان را در هواپیمای ایرعربیا انتخاب کنید.

با خرید بلیط‌های ایرعربیا مجاز به بردن ۱۰ کیلوگرم بار هستید. در صورتی که بیشتر از این میزان بار داشته باشید، در زمان صدور بلیط ایرعربیا، آژانس ستاره ونک، برای پرداخت هزینه بار بیشتر راهنمایی‌تان می‌کند تا راحت و بی‌دغدغه به فرودگاه مراجعه کنید.

چگونه بلیط ایرعربیا بخرید؟

در صورتی که مایل هستید برای سفر به بیش از ۲۰ کشور و ۵۰ مقصد جهان از خدمات هواپیمایی ایرعربیا بهره‌مند شوید و یا اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با آژانس هواپیمایی ستاره ونک، نماینده رسمی ایرلاین ایرعربیا در ایران، به شماره ۰۰۰۰ ۸۸۸۸- ۰۲۱ تماس حاصل کرده و با تیم مشاوران و فروش این آژانس هواپیمایی گفتگو کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر