سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی « فکرشهر»
فکرشهر- اسماء بوستانی: اولین جشنواره باجه های خدمات بانکی روستایی ناحیه مرکزی دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه در کانون قرآن روستای نظرآقا برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۱۲
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴

فکرشهر- اسماء بوستانی:  اولین جشنواره باجه های خدمات بانکی روستایی ناحیه مرکزی دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه در کانون قرآن روستای نظرآقا برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مدیر کل شعب پست بانک استان بوشهر با اعلام اینکه این جشنواره را با اهداف عملکرد باجه ها و بانک ها در سطح روستاها و شهرها افتتاح کردیم، اظهار داشت: ایجاد همفکری و هم نظری بین باجه ها و همکاران ما از انتظارت این جشنواره است.

بهرام رضایی عرب هدفمند عمل کردن عملیات بانکی را از دیگر اهداف جشنواره اعلام کرد و افزود: بانک ها نوعی شاخص های اصلی دارند؛ انتظار ما محقق شدن اهداف است؛ امید است به صورت ماهیانه، ۶ ماهه و سالانه به این اهداف نزدیک تر شویم.

رضایی عرب با تقدیر و تشکر از کلیه باجه های پست بانک استان، اظهار داشت: بستر کار ما زیرساخت های مخابراتی است؛ مجموعه ما در برابر مردم و نیازمندی های مردم باید پاسخگو باشد، تا بتوانیم همان گونه که ۴ سال است از طرف استانداری از ما تقدیر می شود؛ این روند ادامه داشته باشد، این مهم نتیجه تلاش و پشتکار مجموعه پست بانک ها در سطح استان است.

وی با اعلام اینکه می توانیم عدالت اجتماعی در خصوص خدمات بانکی را در روستاها اجرا کنیم، ادامه داد: هدف ما تقویت باجه های پست بانک در استان است؛ در حال حاضر حساب ۳۶۹ دهیار در دست ماست؛ یکی از موفقیت های باجه های پست بانک، داشتن ۱۱۰۰ حساب فعال و غیرفعال است که در این منطقه ۱۲۹۱ دستگاه Pos  وجود دارد که هر کدام به عنوان یک متصدی مشغول به فعالیت هستند.

رضایی عرب گردش مالی دستگاه های استان بوشهر را ۲۵۲ میلیار اعلام کرد و اظهار داشت: در سال گذشته ۳۳۰ طرح اشتغال روستایی و تولید را در منطقه شمال استان ایجاد کردیم  و ۴ سال متوالی با جلب رضایت مردم در سطح استان خوب ارزیابی شده ایم.

فاطمه دهقانی، مدیر کل امور روستایی استان بوشهر در این آیین ضمن تبریک به  شوراییان به مناسبت روز شورا اظهار داشت: با وجود 369 دهیار  و 105 باجه پست بانک در استان، تقریبا 96 باجه پست بانک روستایی است که با بروز کردن این باجه ها می توان خدمات بیتری به روستاییان ارائه کرد.

نظرات بینندگان
شهروند نظرآقایی
|
-
|
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶
درود بر سرکارخانم بوستانی خبرنگار باتجربه استان که به خوبی و ریزبینانه تمام گفته های مسئولان رو پوشش دادند ... خداقوت / خسته نباشید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر