چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۲۱۸
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش جم گفت: یک‌هزار و 350 دانش آموز برتر مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، خلیل نیکخواه صبح امروز در آیین تجلیل از برترین‌های عرصه پرورشی در جم، اظهار داشت: از وظایف آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت، فراهم کردن زمینه لازم جهت بروز استعداد های بالقوه دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش جم هدف از برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و  فرهنگی و هنری را کشف و شکوفایی استعدادها، رشد و اعتلای فکری و فرهنگی دانش آموزان و ایجاد رقابت سالم بین آنان بیان کرد و افزود: با برنامه ریزی خوب حوزه معاونت پرورشی، همراهی مدیران و مربیان و تلاش دانش آموزان، افتخارات بسیاری درسطح استان و کشور نصیب آموزش و پرورش جم شده است.

وی بیان کرد: امروز با برنامه ریزی که انجام شد یک‌هزار و 350 دانش آموز برتر جمی در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری تجلیل شدند.

معاون پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش جم نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری و نتایج مسابقات فرهنگی و هنری،  قرآن و عترت دانش آموزان، موفقیت و درخشش دانش آموزان جمی در مسابقات فرهنگی و هنری را نتیجه تلاش و کوشش مدیران، مربیان، آموزگاران، دبیران و تعامل و پیگیری خوب خانواده‌ها دانست.

عبدالحسین ابراهیمی  با اشاره به برگزاری این مسابقات در بخش‌های مختلف افزود: این مسابقات در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی و هنری برگزار شد و بیش از 7 هزار و 895 نفر از دانش آموزان شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی در این مسابقات شرکت کردند که طی سه روز از دانش آموزان برتر تقدیر شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دانش آموز برگزیده مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر