پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۵۴۸
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: نظارت کاملی بر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در گناوه انجام شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، دانیال اسفندیاری صبح دوشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان این شهرستان با موضوع بررسی برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: برنامه ریزی مناسب در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بخصوص دانش آموزان از ضروریات است.

وی افزود: اگر نتوان اوقات فراغت دانش آموزان را با برنامه‌های مناسب پر کرد آنها به سمت برنامه‌های نامناسب که هزینه‌هایی جبران ناپذیری برای جامعه خواهد داشت سوق داده می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و جوانان و نوجوانان را بخصوص در دوران تعطیلی مدارس فراهم آورد.

اسفندیاری تصریح کرد: برنامه‌های تدارک دیده شده برای پر کردن اوقات فراغت باید هدفمند باشد تا دانش آموزان از حضور در این برنامه‌ها احساس رضایت کنند.

وی گفت: اجرای برنامه برای دانش آموزان، جوانان و نوجوانان و پر کردن مفید اوقات فراغت آنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا این نوجوانان و جوانان مسئولان و آینده سازان فردای کشور هستند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری گناوه یادآور شد: اگر مسیر هدایت استعدادها و توانایی‌های جوانان و نوجوانان به سمت کمال و پیشرفت باشد جامعه نیز به سمت کمال و تعالی گام بر خواهد داشت و در غیر این صورت ما به عنوان مسئولان جامعه در برابر آیندگان باید جوابگو باشیم که نتوانستیم جوانان را به درستی هدایت کنیم و همه باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی یادآور شد: یکی از موضوعات مهم که در زمینه کلاس‌های اوقات فراغت بخصوص در روزهای تابستانی باید صورت گیرد اشرافیت کامل بر این کلاس‌ها و دوره‌ها است.

وی گفت: کلاس‌ها را با اشرافیت کامل برگزار کرد و به کانون‌ها، کلاس‌ها، مربیان و مدیران مراکز نظارت کامل صورت گیرد و از کسانی در این مؤسسات و کانون‌ها و کلاس‌ها استفاده شود که مورد تأیید و کارآمد و مفید باشند و بتوانند در زمینه رشد و تربیت دانش آموزان و نوجوانان و جوانان به خوبی عمل کنند.

اسفندیاری خاطر نشان کرد: پر کردن مفید اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان و جوانان مسئولیت سنگینی که بر عهده همه ما است و باید کوشید به بهترین شکل ممکن زمینه پیشرفت و توسعه جامعه را با تربیت خوب جوانان و نوجوانان فراهم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر