پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حسام منصوری مطلق به عنوان شهردار جدید کلمه در دشتستان معرفی شد.به گزارش فکرشهر، مدیرکل شهری استانداری بوشهر در آیین معارفه شهردار جدید کلمه در دشتستان اظهار داشت: شهرداری‌ها در خدمت‌رسانی به مردم بیشترین نقش را دارند و ارتباط مستقیمی با مردم دارند.سعید راستی افزود: شهرداران در بیشتر امورات شهروندان از تولد تا مرگ نقش‌آفرین هستند و تقویت شهرداری‌ها موجبات بهبود خدمات‌رسانی به مردم می‌شود.
کد خبر: ۵۵۷۵
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: حسام منصوری مطلق به عنوان شهردار جدید کلمه در دشتستان معرفی شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل شهری استانداری بوشهر در آیین معارفه شهردار جدید کلمه در دشتستان اظهار داشت: شهرداری‌ها در خدمت‌رسانی به مردم بیشترین نقش را دارند و ارتباط مستقیمی با مردم دارند.

سعید راستی افزود: شهرداران در بیشتر امورات شهروندان از تولد تا مرگ نقش‌آفرین هستند و تقویت شهرداری‌ها موجبات بهبود خدمات‌رسانی به مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: با شناختی که از شهر کلمه دارم و از جمله فرهنگ خوب مردم این دیار به یقین این بخش و از جمله شهر کلمه دارای پتانسیل بسیار بالایی است و باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم ارائه شود.

مدیرکل امور شهری استانداری بوشهر یادآور شد: با سابقه کاری که جناب منصوری در امور شهر سازی و امور شهری دارند بدون شک با همکاری شورای شهر و اهالی شهر کلمه بتوانند از پتانسیل‌های شهر استفاده کرده که بتوانیم در آینده شاهد شهری زیباتر باشیم.

معاون سیاسی فرمانداری دشتستان نیز بیان کرد: دشتستان دارای شش بخش و 9 شهر است و تمام شهرداران و دهیاران با همه توانمندی برای رضایت مردم اهتمام می‌ورزند.

عادل دهدشتی افزود: دغدغه استاندار بوشهر و از جمله فرماندار شهرستان دشتستان رشد و توسعه در همه بخش‌هاست و همه باید در این عرصه نهایت توان خود را به کار گیریم.

امیر علی توسلی، شهردار سابق شهر کلمه نیز اظهار داشت: هر آنچه در 8 ماه در شهرداری صورت گرفت با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری صورت گرفته است.

حسام منصوری، شهردار جدید کلمه نیز گفت: سعی می‌کنیم عمل کنیم و دوستان ما قضاوت کنند و همچنین از تمامی مسئولین و اهالی شهر کلمه خواستار تعامل بیش از بیش برای پیشرفت شهر هستیم.

در این آیین با تقدیر از امیرعلی توسلی(شهردار سابق) و علی امیرزاده( سرپرست شهرداری)، حسام منصوری مطلق به عنوان شهردار جدید کلمه معرفی شد.

 

 

 

منبع: آوای پارسیان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر