جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش در خطبه های این هفته نماز جمعه بندر ریگ اظهار داشت: آنچه همه ما باید از آن درس بگیریم اقدامات عملی و بی سر و صدای مقام معظم رهبری و اینکه باید عمل در یک بیمارستان دولتی باشد و در انجام عمل زمانی انتخاب شود که به بیماران و دیگر مراجعان فشاری وارد نشود، اینها خود کلی معنا دارد.به گزارش فکرشهر، امام جمعه بندر ریگ گفت: ساده زیستی و لزوم توجه به بیت المال مسلمین و رعایت وضعیت عمومی مردم سبب شد که ایشان از رفتن به بیمارستان خصوصی خودداری کنند.
کد خبر: ۵۵۷۷
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش در خطبه های این هفته نماز جمعه بندر ریگ اظهار داشت: آنچه همه ما باید از آن درس بگیریم اقدامات عملی و بی سر و صدای مقام معظم رهبری و اینکه باید عمل در یک بیمارستان دولتی باشد و در انجام عمل زمانی انتخاب شود که به بیماران و دیگر مراجعان فشاری وارد نشود، اینها خود کلی معنا دارد.

به گزارش فکرشهر، امام جمعه بندر ریگ گفت: ساده زیستی و لزوم توجه به بیت المال مسلمین و رعایت وضعیت عمومی مردم سبب شد که ایشان از رفتن به بیمارستان خصوصی خودداری کنند.

هاشمی منش بیان داشت: مردم ما همواره شکرگزار نعمت ولایت فقیه هستند و خواهند بود و بارهای بار اعلام کردند هم در گفتار و هم در عمل که پشتیبان ولایت فقیه هستند و هر جایی که آقا اشاره کردند مردم با سر دویدند.

وی اضافه کرد: دشمن ما بداند که اگر روزی اشاره ای از ناحیه ولی فقیه صورت گیرد هیچ قدرتی یارای مقابله با مشت های گره کرده و قدم های استوار این ملت نخواهد بود.

هاشمی منش با اشاره به انتصاب بخشدار ریگ ادامه داد: از زحمات و تلاش های جناب آقای مهندس بازیاری بخشدار قدیم تقدیر کرده و آرزوی توفیقات روزافزون برای بخشدار جدید جناب آقای شیرافکن داریم و امیدواریم در کنار این شور و شوق جوانی منشأ خیرات و برکات برای این منطقه باشد.

به نوشته ی مهر، وی تصریح کرد: بندر ریگ دارای ظرفیت و پتانسیل والایی است که باید با بهره جویی از این ظرفیت ها و پتانسیل ها حرکت رو به رشد و رو به جلو که بحمدلله آغاز هم شده شدت بگیرد تا ان شاءالله این منطقه به حق اصلی خود که همان آوازه قدیمی است برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر