جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: کشاورزان دشتستان با قیمت فعلی خرید تضمینی خرما ورشکست می‌شوند.وی به مشکلات کشاورزان و به ویژه نخلداران این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: فروش محصول...
کد خبر: ۵۵۸۸
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: کشاورزان دشتستان با قیمت فعلی خرید تضمینی خرما ورشکست می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه شهر برازجان به مشکلات کشاورزان و به ویژه نخلداران این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: فروش محصول همواره یکی از دغدغه‌های اساسی کشاورزان این شهرستان است که باید شاهد افزایش قیمت خرید تضمینی خرما از نخلداران باشیم.

وی به خرید تضمینی خرما اشاره کرد و گفت: اقدام مناسبی است اما قیمت خرید تضمینی باید افزایش یابد وگرنه با این قیمت اعلام شده کشاورزان متضرر و ورشکست می‌شوند.

امام جمعه برازجان با ابراز خوشنودی از سلامت رهبری، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره ساده زیست بوده‌اند و انجام عمل جراحی ایشان در یک بیمارستان دولتی بیانگر همین ساده زیستی ایشان است که سلامتی ایشان همواره مایه مسرت و شادمانی ملت ایران و دیگر آزادی‌خواهان جهان است.

حجت‌الاسلام مصلح با اشاره به سالروز حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان افزود: هزاران انسان بی‌گناه در این حملات که به صبرا و شتیلا انجام شد، کشته شدند ولی امروزه هر حمله این رژیم با پاسخ محکمی روبرو می‌شود.

این مسئول در ادامه به مشکلات ترافیکی برازجان اشاره و تاکید کرد: شهر برازجان از مشکلات ترافیکی رنج می‌برد که کم‌عرض بودن خیابان‌ها، تمرکز بازار برازجان در یک مکان، استفاده بیش از حد از وسایل نقلیه شخصی و کمبود پارکینگ عمومی و همچنین عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی در این ترافیک نقش‌آفرین هستند.

وی بیان کرد: طرح ممنوعیت تردد دانش‌آموزان با موتورسیکلت طرح خوبی است و از آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی انتظار داریم با جدیت این طرح را برگزار کنند.

وی تاکید کرد: این روزها در شورای شهر برازجان شاهد بروز اختلافاتی هستیم که برای بهبود وضعیت شهر و برای توسعه و عمران و آبادانی باید اختلافات شخصی را کنار بگذارید و همواره به فکر مردم و توسعه باشید.

امام جمعه برازجان با اشاره به اینکه طرح انحلال شورای برازجان یک بدعت‌گذاری است، بیان کرد: اگر اختلافی هم هست نباید به سطح رسانه‌ها کشیده شود و باید در داخل شورا حل و فصل شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر