پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمایشگاه پاییزه بوشهر در آئینی با حضور مسئولان در قالب 150غرفه آغاز به کار کرد.به گزارش فکرشهر، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بوشهر عصر جمعه در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با همت شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و اتاق اصناف بوشهر برگزار شده است.مهرداد ابراهیمی در ادامه بیان داشت: در برگزاری این نمایشگاه سازمان‌ها و نهادهای دیگری از جمله نیروی انتظامی، سازمان آتش نشانی، اداره بهداشت و درمان شهرستان بوشهر، اداره کل استاندارد استان بوشهر و ... همکاری داشته‌اند.
کد خبر: ۵۵۹۸
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: نمایشگاه پاییزه بوشهر در آئینی با حضور مسئولان در قالب 150غرفه آغاز به کار کرد.

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بوشهر عصر جمعه در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با همت شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و اتاق اصناف بوشهر برگزار شده است.

مهرداد ابراهیمی در ادامه بیان داشت: در برگزاری این نمایشگاه سازمان‌ها و نهادهای دیگری از جمله نیروی انتظامی، سازمان آتش نشانی، اداره بهداشت و درمان شهرستان بوشهر، اداره کل استاندارد استان بوشهر و ... همکاری داشته‌اند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بوشهر تصریح کرد: نمایشگاه فروش پاییزه در سالن شماره یک نمایشگاه به مساحت سه هزار و 400 متر و با حضور 150 غرفه از بوشهر و سایر استان‌ها برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به ارائه محصولاتی از قبیل کیف و کفش، پوشاک و مانتو مدارس، کتاب، لوازم التحریر با طرح‌ها و نمادهای ایرانی - اسلامی، وسایل کمک آموزشی و عرضه مستقیم مواد غذایی پرداخته و فرصت مناسبی است.

ابراهیمی تصریح کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، هم استانی‌های عزیز می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسب که توسط بازرسان اتاق اصناف بوشهر مورد تایید قرار گرفته اند، در این نمایشگاه تهیه کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بوشهر ادامه داد: این نمایشگاه  تا 28 شهریور ماه سال جاری از ساعت  17 الی 23 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر پذیرای بازدید کنندگان است.

لازم به ذکر است که نمایشگاه فروش پاییزه بوشهر توسط فرماندار بوشهر و معاون اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در استان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گشایش یافته است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر