جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اختصاص 4.5 میلیارد ریال برای اجرای طرح روستا مرکزی مدارس شهرستان عسلویه خبر داد.به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی ظهر شنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های تامین نیازهای آموزشی برای تولید نیروی انسانی توانمند یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.وی ادامه داد: به منظور توانمندسازی نیروهای بومی طرح های مختلفی اجرا می شود تا نیروهای بومی بتوانند نیازهای صنعت در طرح استان را در زمینه نیروی انسانی تامین کنند.
کد خبر: ۵۶۰۶
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اختصاص 4.5 میلیارد ریال برای اجرای طرح روستا مرکزی مدارس شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی ظهر شنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های تامین نیازهای آموزشی برای تولید نیروی انسانی توانمند یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به منظور توانمندسازی نیروهای بومی طرح های مختلفی اجرا می شود تا نیروهای بومی بتوانند نیازهای صنعت در طرح استان را در زمینه نیروی انسانی تامین کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نقش بسیار مهم آموزش و پرورش در ساختن آینده کشور اشاره کرد و افزود: به منظور ایاب و ذهاب دانش آموزان طرح روستا مرکزی در سطح  مدارس شهرستان عسلویه اجرا می شود.

ایجاد فضای مناسب برای تحصیل دانش‌اموزان در روستاها

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم والدین در آستانه بازگشایی مدارس نحوه ایاب و ذهاب دانش آموزان است، خاطرنشان ساخت: برای اجرای طرح روستا مرکزی مدارس شهرستان عسلویه 4.5 میلیارد ریال اعتبار به اموزش و پرورش شهرستان عسلویه اختصاص می‌یابد.

یوسفی به نقش بسیار مهم این طرح در توسعه و پیشرفت دانش‌اموزان این مناطق اشاره کرد و بیان داشت: دولت برنامه‌ریزی گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت های آموزشی در سطح روستاها و مناطق محروم در دستور کار دارد.

 وی اضافه کرد: طرح روستا مرکزی از طرح‌های بسیار مهمی است که کمک می‌کند تا روستاهایی که در گذشته به علت پراکندگی روستاها و نبود سرویس مناسب با مشکلاتی برای ادامه تحصیل روبرو بودند، بتوانند در کلاس‌های درس حضور یابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر