چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: 20 میلیارد ریال از محل ردیف ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه برای...\r\n
کد خبر: ۵۶۱
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: 20 میلیارد ریال از محل ردیف ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه برای اصلاح شبکه آبرسانی و ساخت مخازن ذخیره آب در مناطق کمتر توسعه یافته این استان اختصاص یافت.
به گزارش فکرشهر، ابوالحسن عالی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته در سرلوحه کار شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار دارد.

وی اضافه کرد: استان دارای 37 شهر است که این شهرها از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند. 

عالی افزود: برخی از شهرهای تازه تاسیس از امکانات مناسبی در طرح های آبرسانی برخوردار نیستند ودراین ارتباط برای رسیدگی بیشتر به شهرهای کمتر توسعه یافته 20 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان بوشهر ادامه داد: این اعتبار برای نوسازی شبکه آبرسانی مناطق کمتر توسعه یافته در شهرستان های بوشهر، دشتستان، دشتی، گناوه، جم و تنگستان هزینه می شود.

عالی گفت: از این میزان اعتبار 15 میلیارد ریال برای نوسازی شبکه آبرسانی این شهرها و پنج میلیارد ریال نیز برای ساخت مخازن ذخیره آب در سه شهر دالکی، وحدتیه و جم به مصرف می رسد. /ص

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر