پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۲۱۱
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: رئیس پارک علم و فناوری استان بوشهر گفت: شرکت‌های دانش بنیان ۳ نیروگاه خورشیدی در استان بوشهر می‌سازند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حبیب رستمی ظهر پنجشنبه در نشست نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان با استاندار بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲۷ واحد فناور و ۳۴ شرکت دانش بنیان در استان بوشهر بیان کرد: این واحدها و شرکت‌ها گام‌های بلندی در راستای تولید محصول و تجاری‌سازی این محصولات برداشته‌اند.

رئیس پارک علم وفناوری استان بوشهر به اجرای طرح‌های نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۸۰ کیلووات توسط شرکت‌های دانش بنیان بوشهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ساخت سه نیروگاه برق خورشیدی در استان منجر به قرارداد شده است.

وی از ساخت نیروگاه خورشیدی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به ظرفیت ۱۰۰ کیلووات خبر داد و اضافه کرد: نیروگاه خورشیدی در استانداری بوشهر به ظرفیت ۳۰ کیلوات و نیروگاه خورشیدی فرمانداری بوشهر به ظرفیت ۵۰ کیلوات اجرا می‌شوند.

مشاور استاندار بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اشتغال هزار و ۱۰۰ نفر در شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان نقش بسیار مهمی را در ایجاد اشتغال دارند.

علیرضا چمکوری از کسب بیش از ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درآمد توسط شرکت‌های دانش بنیان استان در یک سال گذشته خبر داد و افزود: کمیته رفع موانع تولید شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر تشکیل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر