پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: با پایان یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج این استان، دو نمایش از شهرهای دیر و خارگ به عنوان نمایندگان بوشهر به جشنواره منطقه ای بسیج راه یافتند.به گزارش فکرشهر، محمد مظفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: امسال 25 نمایش متقاضی شرکت در بخش استانی جشنواره امسال بودند که از این بین 15 اثر نمایشی در بخش بازخوانی به مرحله مسابقه راه یافتند.و یادآورشد: جشنواره امسال بر اساس سیاست های جدید به صورت غیرمتمرکز برگزار شد و ارزیابی نمایش ها در شهرستان های مختلف برگزار شد .
کد خبر: ۵۶۴۰
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: با پایان یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج این استان، دو نمایش از شهرهای دیر و خارگ به عنوان نمایندگان بوشهر به جشنواره منطقه ای بسیج راه یافتند.

به گزارش فکرشهر، محمد مظفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: امسال 25 نمایش متقاضی شرکت در بخش استانی جشنواره امسال بودند که از این بین 15 اثر نمایشی در بخش بازخوانی به مرحله مسابقه راه یافتند.

و یادآورشد: جشنواره امسال بر اساس سیاست های جدید به صورت غیرمتمرکز برگزار شد و ارزیابی نمایش ها در شهرستان های مختلف برگزار شد .

دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهراضافه کرد: در جشنواره امسال کیفیت آثار و پرداختن به موضوعات اجتماعی، دفاع مقدس و ارزشی مد نظر بود که بیشتر آثار اجرا شده دارای کیفیت بودند.

مظفری گفت: داوران در طول سه روزبرگزاری جشنواره ، نمایش ها را در شهرهای دیر، خورموج، آبپخش، گناوه، خارگ و بوشهر مورد ارزیابی قرار دادند.

وی افزود: براساس رای هیات داوران نمایش های 'پاییز نگفته بود' به کارگرانی فضل الله عمرانی از کانون بسیج هنرمندان دیر و 'پرواز زیر آب' به کارگردانی حامل مهینی از جزیره خارگ به عنوان دو کار برگزیده جشنواره در بخش صحنه ای انتخاب و به جشنواره منطقه ای معرفی شدند.

به نوشته ی ایرنا، دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر ادامه داد: در این دوره از شهرستان های عسلویه، دیلم و جم متنی به دبیرخانه جشنواره ارسال نشده است.

مظفری یادآورشد: جشنواره منطقه ای تئاتر بسیج کشور با حضور شش استان در هفته دوم مهرماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر