جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر ریگ گفت: پیگیری های فراوانی برای پروژه سالن نیمه تمام اجتماعات این بندر که هشت سال نیمه تمام رها شده ، دردست انجام است.به گزارش فکرشهر، علی قرائتی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروژه که در سال 81 قرارداد آن منعقد و عملیات اجرایی آن درسال 82 با اعتبار یک میلیاردو 600 میلیون ریال ازمحل اعتبار مناطق نفتی جنوب کشور که مجری آن بوده آغاز شد اما بدلیل عدم تخصیص اعتبار از سال 86 تاکنون راکد است.وی اظهارکرد: برای این پروژه حدود 700 میلیون ریال نیز ازسوی شهرداری این بندر هزینه شده است.
کد خبر: ۵۶۸۰
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۹

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر ریگ گفت: پیگیری های فراوانی برای پروژه سالن نیمه تمام اجتماعات این بندر که هشت سال نیمه تمام رها شده ، دردست انجام است.

به گزارش فکرشهر، علی قرائتی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروژه که در سال 81 قرارداد آن منعقد و عملیات اجرایی آن درسال 82 با اعتبار یک میلیاردو 600 میلیون ریال ازمحل اعتبار مناطق نفتی جنوب کشور که مجری آن بوده آغاز شد اما بدلیل عدم تخصیص اعتبار از سال 86 تاکنون راکد است.

وی اظهارکرد: برای این پروژه حدود 700 میلیون ریال نیز ازسوی شهرداری این بندر هزینه شده است.

قرائتی افزود: این شهر سالن مناسبی با ظرفیت بالا برای برپایی مناسبت ها ندارد و مردم انتظار دارند که این سالن نیمه کاره را لااقل تکمیل کنند.

وی بیان کرد: بمنظور آغاز عملیات اجرایی این پروژه پیگیری های فراوانی به همراه شهردار این بندر با مسوولان ذی ربط در استان بوشهر انجام و نتیجه بخش بوده و در پروژه های پیش بینی شده دفتر فنی استانداری بوشهر لحاظ شده است.

قرائتی گفت: براساس برآورد انجام شده شش میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه نیاز است که امیدواریم از منابع جدیدی که قراراست به استان بوشهر و شهرستان افزوده شود،بخشی از آن برای این پروژه درنظر گرفته شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر