سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جوان 28 ساله دیری با شلیک یک گلوله کلاش به قلب خود اقدام به خودکشی کرد.به گزارش فکرشهر، یک مقام مسئول  که خواست نامش فاش نشود گفت: جوان 28 ساله دیری به نام (ح . د) با شلیک یک گلوله به قلب خود اقدام به خودکشی کرد.وی افزود:جوان مذکور که اهل و ساکن دیر بوده ساعت 17 روز سه شنبه در حالی که  با خودروی شخصی از منزل خود خارج می شود و در مسیر دیر ،بردخون (پارکینگ جاده ای روستای دمیگز) از توابع شهرستان دیر، با شلیک یک گلوله کلاش به قلب خود در حالی که پشت فرمان خودروی خود نشسته بود جانش را از دست داد.
کد خبر: ۵۷۰۵
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۷

فکرشهر: جوان 28 ساله دیری با شلیک یک گلوله کلاش به قلب خود اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش فکرشهر، یک مقام مسئول  که خواست نامش فاش نشود گفت: جوان 28 ساله دیری به نام (ح . د) با شلیک یک گلوله به قلب خود اقدام به خودکشی کرد.

وی افزود:جوان مذکور که اهل و ساکن دیر بوده ساعت 17 روز سه شنبه در حالی که  با خودروی شخصی از منزل خود خارج می شود و در مسیر دیر ،بردخون (پارکینگ جاده ای روستای دمیگز) از توابع شهرستان دیر، با شلیک یک گلوله کلاش به قلب خود در حالی که پشت فرمان خودروی خود نشسته بود جانش را از دست داد.

این منبع آگاه افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، ماموران انتظامی  و فوریت‌های پزشکی دیر به محل اعزام می‌شوند که متاسفانه قبل از رسیدن اورژانس و ماموران پلیس آگاهی دیر به دلیل شدت جراحت وارده جوان 28 ساله فوت شده است.

وی خاطر نشان کرد: جسد این جوان جهت بررسی ها و تحقیقات قضایی به پزشک قانونی انتقال داده شد و پرونده در حال بررسی می باشد.
منبع:پارس خلیج 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر