چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: کار انتقال نشای گوجه فرنگی به 14 هزار هکتار از مزارع اصلی در این استان آغاز شد.به گزارش فکرشهر، خسرو عمرانی در گفت وگو با ایرنا افزود: کار انتقال نشا از محل گلخانه های این استان از نیمه اول مرداد آغاز شده و پیش بینی می شود بیش از 400 میلیون قطعه نشای تولیدی از این گلخانه ها در مزارع اصلی کشت شود.وی اظهار کرد: بیشترین سطح زیر کشت گوجه فرنگی در شهرستان های دیر، دشتی، کنگان، جم، عسلویه و دشتستان قرار دارد.
کد خبر: ۵۷۱۸
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: کار انتقال نشای گوجه فرنگی به 14 هزار هکتار از مزارع اصلی در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، خسرو عمرانی در گفت وگو با ایرنا افزود: کار انتقال نشا از محل گلخانه های این استان از نیمه اول مرداد آغاز شده و پیش بینی می شود بیش از 400 میلیون قطعه نشای تولیدی از این گلخانه ها در مزارع اصلی کشت شود.

وی اظهار کرد: بیشترین سطح زیر کشت گوجه فرنگی در شهرستان های دیر، دشتی، کنگان، جم، عسلویه و دشتستان قرار دارد.

عمرانی اضافه کرد: پارسال 560 هزار تن محصول گوجه فرنگی خارج فصل در استان بوشهر تولید شد که پیش بینی می شود امسال به 600 هزار تن افزایش یابد.

وی گفت: با این میزان کشت ضمن تامین نیاز گوجه فرنگی استان بوشهر این محصول به سایر استان های کشور از جمله خوزستان، فارس، اصفهان، تهران، مشهد، تبریز و کردستان نیز صادر می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر