جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در نخستین روز از هفته بازگشایی مدارس (پروژه مهر) نمایشگاه اشیا و اسناد تاریخی دبیرستان سعادت بوشهر با حضور مسوولان محلی برپا شد.به گزارش فکرشهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر روز پنجشنبه در این آیین گفت: در این نمایشگاه وسایل قدیمی آموزشی و کمک آموزشی، دفتر کلاسی های قدیم، اسناد قدیمی، کاپهای مختلف ارایه شده است.فرامرز سلیمی فرد افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن قدمت دبیرستان سعادت و معرفی آن به مردم است.
کد خبر: ۵۷۴۰
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: در نخستین روز از هفته بازگشایی مدارس (پروژه مهر) نمایشگاه اشیا و اسناد تاریخی دبیرستان سعادت بوشهر با حضور مسوولان محلی برپا شد.

به گزارش فکرشهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر روز پنجشنبه در این آیین گفت: در این نمایشگاه وسایل قدیمی آموزشی و کمک آموزشی، دفتر کلاسی های قدیم، اسناد قدیمی، کاپهای مختلف ارایه شده است.

فرامرز سلیمی فرد افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن قدمت دبیرستان سعادت و معرفی آن به مردم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز گفت: موزه مدرسه سعادت سبب تحول مهمی در حوزه تاریخی و فرهنگی استان بوشهر می شود که امسال با 14میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا می شود.

محمد ابراهیم فروزانی افزود: موزه مدرسه سعات در کمتر از 9 ماه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه موزه مدرسه سعادت بوشهردر زمینی به مساحت یک هزار و 600 متر مربع در حال اجراست افزود: راه اندازی این موزه در زمینه فعالیت های پژوهشی در ابعاد گوناگون آموزشی و ساخت و سازهای مدرسه ای انجام می شود و این در حالی است که اشیا و وسایلی که آن زمان در مدرسه تاریخی سعادت بوشهر مورد استفاده قرار می گرفته در معرض دید قرار می گیرد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر