جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر شورای زکات کشور گفت: براساس تاکید صریح قرآن به پاک شدن مال با پرداخت زکات، توجه به انجام این فریضه دینی در پاکی جامعه از ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی ضروری است.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حسین نبی لو روز پنجشنبه درآیین شکرگذاری زکات خرما درشهراهرم بوشهر افزود: استناد آیات و احدایث، قبولی همه واجبات به نماز بستگی دارد و قبولی نماز در گرو پرداخت زکات است.وی تصریح کرد: اکثر ناهنجاری های اجتماعی نتیجه لقمه حرام است و بخشی از آن مربوط به ترک پرداخت زکات است.
کد خبر: ۵۷۴۴
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: دبیر شورای زکات کشور گفت: براساس تاکید صریح قرآن به پاک شدن مال با پرداخت زکات، توجه به انجام این فریضه دینی در پاکی جامعه از ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی ضروری است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حسین نبی لو روز پنجشنبه درآیین شکرگذاری زکات خرما درشهراهرم بوشهر افزود: استناد آیات و احدایث، قبولی همه واجبات به نماز بستگی دارد و قبولی نماز در گرو پرداخت زکات است.

وی تصریح کرد: اکثر ناهنجاری های اجتماعی نتیجه لقمه حرام است و بخشی از آن مربوط به ترک پرداخت زکات است.

نبی لو پرداخت زکات در استان بوشهر را یک سنت حسنه برشمرد و اظهار کرد: مردم استان بوشهر مخلصانه زکات خود را پرداخت می کنند .

وی با اشاره به کیفیت بالای خرمای استان بوشهر گفت: جشنواره علمی تخصصی و ملی برای معرفی خرمای بوشهر با ارایه مقالات داخلی و خارجی از مراکز علمی و دانشگاهی با حضور وزرای مربوطه در استان بوشهر برگزار شود.

دبیر شورای زکات کشور ادامه داد: دبیرخانه شورای زکات آمادگی تامین هزنیه های برگزاری این جشنواره را دارد. 

وی تاکید کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت غذایی خرما در قرآن نیاز است با پیگیری مسوولان استان بوشهر، خرما در برنامه سبد غذایی خانواده ها و مدارس کشور تعریف شود.

نبی لو با بیان اینکه اکثر زکات جمع آوری شده در بوشهر برای تقویت معیشت فقرا هزینه می شود از قول استاندار بوشهر، برای تکمیل پروژه های نیمه تمام زکات در استان بوشهر خبر داد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر