جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: فعالیت حوزه علمیه خواهران مرکز تنگستان آغاز می‌شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم، با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: راه خدا، عبودیت و اجرای فرامین الهی است لذا ما باید با رعایت تقوا در این مسیر گام برداریم.وی با اشاره به عمل جراحی رهبر معظم انقلاب و دیدارهایی که شخصیت‌های مختلف داخلی و خارجی با وی داشتند، تصریح کرد: این عیادت‌ها از رهبری نشان از نزدیکی دل‌ها و عمیق بودن علاقه بین شخصیت‌ها و جریان‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۵۷۶۴
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: فعالیت حوزه علمیه خواهران مرکز تنگستان آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم، با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: راه خدا، عبودیت و اجرای فرامین الهی است لذا ما باید با رعایت تقوا در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به عمل جراحی رهبر معظم انقلاب و دیدارهایی که شخصیت‌های مختلف داخلی و خارجی با وی داشتند، تصریح کرد: این عیادت‌ها از رهبری نشان از نزدیکی دل‌ها و عمیق بودن علاقه بین شخصیت‌ها و جریان‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب است.

راستگو به برگزاری جشن زکات در اهرم اشاره کرد و گفت: با توجه به پیشنهاد رئیس ستاد زکات کشور مبنی بر برگزاری جشن ملی زکات در تنگستان، ما آمادگی لازم برای برگزاری این جشن در تنگستان را داریم.

امام جمعه اهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و  دلیری جوانان ایران زمین است که با خون خود در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کردند و حماسه‌ای ماندگار آفریدند.

راستگو خاطرنشان کرد: باید در این هفته، نسبت به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان اقدام کرد و برنامه‌ها را با این محور برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت حوزه علمیه خواهران مرکز تنگستان از فردا صبح آغاز می‌شود.

این مسئول متذکر شد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مدارس در تنگستان اندیشیده شود تا فضای شور و نشاط در زمان بازگشایی مدارس حکمفرما شود.
منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر