پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۶۶۹
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

فکرشهر: مدیر کل ارشاد و دبیر اجرایی جشن های دهه کرامت استان بوشهر گفت: برای اولین بار در کشور پرچم مطهر حرم حضرت معصومه (س) در جوار قبور شهیدان مهدوی و توسلی در روستای بحیری دشتی برافراشته شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فاطمه کرمپور عصر دوشنبه در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور جشن‌های مختلفی در سطح استان با محوریت کانون‌های فرهنگی مساجد در حال انجام است.

وی افزود: در این دهه ۹۴ برنامه در ۱۱۳ کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

کرم پور ادامه داد: یکی از اهداف این برنامه‌ها فراگیر بودن آن و شرکت کردن همه اقشار جامعه بویژه نسل جوان است.

وی تصریح کرد: در دهه کرامت خدام رضوی در قالب سه تیم ۱۰ نفره وارد استان بوشهر می‌شوند که در این جشن‌ها شرکت می‌کنند.

کرم پور همچنین از حضور خدام حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در استان خبر داد و گفت: در این جشن‌ها سلسله نشست‌های کتابخوانی رضوی و آشنایی با سیره رضوی نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر ادامه داد: این دهه فرصت مناسبی است تا جوانان با فرهنگ غنی رضوی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: این برنامه برای اولین بار به صورت ملی در سطح کشور در شهرستان دشتی و روستای بحیری برگزار می‌شود و هدف آن نیز تجلیل از مقام شامخ شهید مهدوی و توسلی به عنوان شهدای نبرد مستقیم در مقابل استکبار جهانی است.

مسئول کانون مساجد استان بوشهر نیز گفت: این برنامه به صورت ملی از طرف وزارت ارشاد اجرا شده که برای اولین بار در کشور پرچم مطهر حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در جوار قبر شهیدان مهدوی و توسط برافراشته می‌شود.

پولاد ادامه داد: این اقدام به واسطه نشان دادن روحیه استکبار ستیزی مردم ایران و مبارزه با استکبار جهانی است.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت: اجرای این برنامه افتخاری است که نصیب مردم شهرستان دشتی و روستای بحیری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر