جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اظهارات عجیب دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز:
فکرشهر: دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز در اظهار نظری عجیب خواستار تسریع در اتصال فارس به دریا شد...
کد خبر: ۵۸۱۵
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۸

فکرشهر: دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز در اظهار نظری عجیب خواستار تسریع در اتصال فارس به دریا شد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری در نشست اعضای جامعه روحانیت این شهر با استاندار فارس که خبر آن توسط خبرگزاری مهر منتشر شده، در بخشی از سخنانش خواستار تسریع در اتصال فارس به دریا شده و گفته: در مورد اتصال فارس به دریا می‌بینیم که وحدتی بین مسئولان و نمایندگان فارس وجود ندارد، در حالی که اگر جزیره‌ای عمل نشود و هر کس تنها به دنبال منطقه خود نباشد، منافع کلان فارس تامین خواهد شد.

طاهری اظهار داشته: اتصال فارس به دریا می‌تواند بستر سرمایه‌گذاری شیعیان امیرالمومنین و مسلمانان در مرز آبی این استان را فراهم آورد.

بر اساس این گزارش، احمدی نژاد در روزهای پایانی ریاست جمهوری اش مصوبه ای از شورای عالی امنیت ملی را ابلاغ کرد که براساس آن بخشی از روستاهای شهرستان پارسیان هرمزگان به فارس الحاق می شد تا فارس به دریا متصل شود؛ مصوبه ای که اعتراض هرمزگانی ها را در پی داشت و با روی کار آمدن دولت روحانی، دستور توقیف آن به منظور بررسی دقیق تر صادر گردید.

اینک یک مقام سیاسی در فارس در نشست با استاندار آن جدا از درخواست تسریع در این روند، اظهارنظری شگفت انگیز دارد و فراهم شدن بستر "سرمایه گذاری شیعیان امیرالمومنین" را به اتصال فارس به دریا گره زده است.

به نوشته ی خلیج فارس، این درحالی است که استان های ساحلی خلیج فارس جزیی از قلمرو کشور بوده و منعی برای فعالیت سرمایه گذاران سایر نقاط کشور و جهان در آن نیست، ضمن اینکه بخشی از مرزنشینان خلیج فارس اهل تسنن هستند که این اظهارات وی در راستای اختلافات مذهبی و نابخردانه است که انتظار می رود نماینده ولی فقیه در استان فارس و سایر چهره های دلسوز در این خصوص به وی تذکر جدی دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر