جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پیروزی قاطع هندبالیست‌های ایران در اینچئون با درخشش هندبالیست برازجانی؛
فکرشهر: تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدارش از بازی های آسیایی به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه قاطع 41 بر 10 به برتری رسید. در این دیدار امید سه کناری، هندبالیست جوان برازجانی با کسب ...
کد خبر: ۵۸۲۰
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۸

فکرشهر: تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدارش از بازی های آسیایی به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه قاطع 41 بر 10 به برتری رسید و نخستین گامش را محکم برداشت.

در این دیدار امید سه کناری، هندبالیست جوان برازجانی با کسب 9 امتیاز بهترین بازیکن ایران بود.

به گزارش فکرشهر، وی پس از انجام این مسابقه گفت: با شرایطی که داریم می‌توانیم قهرمان بازی‌های آسیایی شویم.

 امید سه کناری پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران برابر هنگ‌کنگ اظهار داشت: بازی راحتی بود و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تمام بازیکنان بازی کردند و این برنامه سرمربی بود که از تمام بازیکنان استفاده کند. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم.

امید سه کناری
 
این هندبالیست برازجانی در گفت و گو با مهر، ادامه داد: با شرایطی که داریم می‌توانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم و حتی می‌توانیم قهرمان شویم. ما حاشیه‌ها را کنار گذاشتیم و به کره‌جنوبی آمدیم. بازیکنان هم‌قسم شده‌اند تا بتوانیم در این دوره از مسابقات قهرمان شویم.

بر اساس این گزارش، « امید سه کناری» و «ایمان احسان نژاد»، دو هندبالیست جوان برازجانی هستند که در تیم ملی هندبال ایران حضور دارند و بازی های تاثیر گذار آنان در اولین مسابقه نیز مورد توجه قرار گرفته است.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

امید سه کناری

امید سه کناری

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر