جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۲۴۶
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۱

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در استان بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید حیدری بریدی صبح چهارشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان تنگستان اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های مسکن در نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته می‌شود که ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سهم بنیاد مسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از اجرای این طرح در شهرهای اهرم و دلوار شهرستان تنگستان خبر داد و افزود: انتظار داریم فرماندار تنگستان تلاش لازم را برای تملک زمین در تنگستان داشته باشند.

وی از ساخت هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این طرح با مشارکت گروه‌های هدف از جمله خانوارهای کم‌درآمد و افراد فاقد مسکن در سطح استان در قالب طرح اقدام ملی انجام می‌شود.

حیدری بریدی بیان کرد: برنامه مصوب استان بوشهر احداث دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در ۳۷ شهر استان بوشهر است که در حال تملک زمین از راه و شهرسازی استان هستیم.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح‌ها در شهرهای چغادک و خورموج برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی به زودی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر