جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت:دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم است.به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس که نسخه ای از آن شامگاه یکشنبه به ایرنا نمابر شد یادآورشده است: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی، مقاومت و پایداری مردم قهرمان و پرافتخار ایران اسلامی است. 
کد خبر: ۵۸۳۹
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت:دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم است.

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس که نسخه ای از آن شامگاه یکشنبه به ایرنا نمابر شد یادآورشده است: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی، مقاومت و پایداری مردم قهرمان و پرافتخار ایران اسلامی است. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس یادآورشد: هفته دفاع مقدس، سالروز پاسداری از ارزش ها و مرزهای شرف و عقیده در راستای آرمان های والای اسلامی انقلابی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی از مهمترین برکات آن بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: دفاع مقدس جلوه گاه اثبات هنرعشق ورزی ایثارگران و جانبازانی است که خالصانه و به نیت قرب الهی و صیانت از آب و خاک و عزت و شرف ایرانی، نقوشی زرین در دفتر انقلاب ترسیم کردند.

وی گفت:هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را در تقویم زرین انقلاب اسلامی ثبت نمودند تا در نتیجه آن امروز و انشالله تا انقلاب مهدی آل محمد ص نظام و دولت خدمتگزار با سرافرازی به نمایندگی از ملت رشید ایران در عرصه های مختلف بین المللی نقشی تعیین کننده داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر