چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت:در سال جاری مبلغ 33 میلیارد ریال معادل 15 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان به بخش آموزش اختصاص یافته است.به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح سه شنبه در آئین نواختن زنگ ایثار ومقاومت که در دبیرستان دخترانه فرزانگان برگزار شد با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس را به فال نیک می گیریم اظهار داشت:دفاع مقدس یادآور رشادت،فداکاریها ودلیرمردیهای مردان و زنان جامعه اسلامی است و این هفته فرصت مناسبی است که رشادت وایثارگری رزمندگان در دفاع از آرمانها و میهن اسلامی به نسل جوان و دانش آموزان تبیین شود .
کد خبر: ۵۸۷۴
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت:در سال جاری مبلغ 33 میلیارد ریال معادل 15 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان به بخش آموزش اختصاص یافته است.
به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح سه شنبه در آئین نواختن زنگ ایثار ومقاومت که در دبیرستان دخترانه فرزانگان برگزار شد با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس را به فال نیک می گیریم اظهار داشت:دفاع مقدس یادآور رشادت،فداکاریها ودلیرمردیهای مردان و زنان جامعه اسلامی است و این هفته فرصت مناسبی است که رشادت وایثارگری رزمندگان در دفاع از آرمانها و میهن اسلامی به نسل جوان و دانش آموزان تبیین شود .

مهرجو آشنایی نسل جدید با تاریخ انقلاب ورشادتهای رزمندگان درجنگ تحمیلی هشت سال را ضروری عنوان و خاطر نشان کرد:دانش آموزان در مقطعی با استفاده از آموزه های دینی به ندای امام راحل (ره) لبیک گفتند و در جبه های جنگ با کمترین توقع حضور پیدا کردند.

فرماندار دشتی به جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش اشاره و اظهار داشت:دروازه توسعه ورشد و پیشرفت جامعه، آموزش و پرورش ومراکز آموزشی است واگر کشوری در جهان پیشرفت و ترقی می کند بواسطه توجه به مراکز آموزشی ونظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه سرمایه  کشورها به سه جزء انسانی،طبیعی وفیزیکی تشکیل شده است  بیان کرد:سرمایه انسانی مهمترین رکن توسعه است و اگر می خواهیم ایران عزیز در عرصه جهانی مطرح شود باید در این مسیر سرمایه گذاری کنیم.

غلامرضا مهرجو اظهار داشت:دولت تدبیر وامید نیز در راستای نگاه مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به امر آموزش داشته و در استان بوشهر نیز استاندار اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص داده است.

وی یادآور شد:در سال جاری نیز مبلغ  33 میلیارد ریال معادل 15 درصد اعتبارات عمرانی به بخش آموزش اختصاص داده شده و نگاه ما این است که شهرستان توسعه پیدا کند و مسیر توسعه نیز از مراکز آموزشی شروع می شود.

مهرجو با اشاره به اینکه بنا داریم از تمامی مراکز آموزشی بازدید کنیم و از نزدیک مسائل ومشکلات را بررسی نمائیم گفت: تلاش ما بهبود وضعیت آموزش وپرورش در شهرستان است وبا تعامل خوبی که بین مدیران شهرستان وجود دارد انشاءالله بتوانیم بخشی از مشکلات موجود را مرتفع نمائیم.

مشکل بدهی برق مدارس حل شد

به  گزارش مهر، مدیر آموزش وپروش شهرستان دشتی نیز گفت:با توجه به کمبود سرانه مدارس با پیگیریهای نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی وفرماندار شهرستان مشکل بدهی برق مدارس حل شد.

احمد طیبیان افزود:در سال تحصیلی جدید یکصد مدرسه پذیرای نه هزارو401 دانش آموز است که از این تعداد چهار هزارو981 دانش پسر ومابقی آن دختر است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر