جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نوای زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سایر نقاط کشور در دشتستان با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر برازجان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، در مدرسه راهنمایی زنده یاد محمد کردی برازجان نواخته شد و دانش آموزان دشتستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند.دکترارسلان زارع  فرماندار دشتستان روز سه شنبه درجمع دانش آموزان مدرسه کردی شهر برازجان گفت: جمهوری اسلامی با تاکید به اصل آموزش و پرورش زمینه ترقی و تعالی و شکوفایی ایران را فراهم می کند.
کد خبر: ۵۸۸۳
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۸

فکرشهر: نوای زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سایر نقاط کشور در دشتستان با حضور فرماندار، امام جمعه، شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر برازجان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، در مدرسه راهنمایی زنده یاد محمد کردی برازجان نواخته شد و دانش آموزان دشتستانی سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

دکترارسلان زارع  فرماندار دشتستان روز سه شنبه درجمع دانش آموزان مدرسه کردی شهر برازجان گفت: جمهوری اسلامی با تاکید به اصل آموزش و پرورش زمینه ترقی و تعالی و شکوفایی ایران را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: درسند چشم انداز جمهوری اسلامی با ابلاغ رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنایی برای تبیین و تنظیم برنامه های چند ساله است.

دکترزارع بیان کرد: کوشش ما در دشتستان نیز برهمین اساس است و به آموزش و پرورش توجه ویژه داریم.

فرماندار دشتستان ادامه داد: دراین شهرستان همه ادارات آموزش و پرورش برنامه ریزی های مناسب و ارزشمند انجام داده اند تا زمینه ارتقای کبفیت آموزش را در سال تحصیلی جاری فراهم آورند.

وی گفت: درشورای آموزش و پرورش تاکید ما فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی کیفی درهمه شاخص های تحصیلی است.

دکتر زارع ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس باعث سرافرازی ملت ایران در مقابل دشمنان بویژه رژیم بعثی عراق شد و اتحاد، همبستگی و وفاق ملی را با رهبری امام خمینی (ره) فراهم کرد.

وی افزود: امروز نیز این پایداری، ایستادگی، مقاومت و دفاع از عزت و کیان مملکت در گرو وحدت و انسجام ملی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت و پشتیبانی از همه قوای نظامی و انتظامی است.

فرماندار دشتستان اظهارکرد: امیدواریم دانش آموزان و نوجوانان عزیزمان علاوه بر آموزش بر نقش اساسی پرورش نیز توجه جدی داشته باشند.

مدیرآموزش و پرورش دشتستان گفت: طلوع خورشید علم آموزی نشانگر شروع دورانی از تلاش درراه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است.

سید حسن لواسانی فرد افزود: تقارن اول مهر و بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، فرصتی نیکو است تا از ایثارگریهای ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس درس گرفته شود.

وی یادآور شد: 32 هزارو 300 دانش آموز دشتستانی امسال سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

در این آیین از خانواده فرهنگی شهید غلامرضا کشتکار، یکی از آزادگان دفاع مقدس و خیر مدرسه ساز کردی تجلیل به عمل آمد.

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر