سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر»:
فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: جلسه هماهنگی دیدار تیم های ستارگان دشتستان و ذوب آهن اصفهان از هفته اول مسابقات لیگ برتر هندبال کشور برگزار شد....
کد خبر: ۵۹۱۱۵
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: جلسه هماهنگی دیدار تیم های ستارگان دشتستان و ذوب آهن اصفهان از هفته اول مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، ساعتی پیش برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در این نشست که ظهر پنج شنبه با حضور نماینده فدراسیون، نیروی انتظامی، رییس اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان و رییس هیات هندبال استان بوشهر و شهرستان دشتستان و نمایندگان دو تیم در برازجان به انجام رسید، نکات مورد نظر درباره امنیت برگزاری دیدار عنوان شد.

مقرر شد با توجه به احتمال استقبال پرشور از این بازی، به محض پر شدن ظرفیت، درب سالن توسط نیروی انتظامی بسته شود و علاقه مندان باید پیش از آن در سالن حضور یابند.

در جلسه هماهنگی گفته شد که تیم ستارگان دشتستان با لباس یکدست آبی و ذوب آهن اصفهان با لباس یکدست سبز به میدان خواهند رفت.

تیم های ستارگان دشتستان و ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ برتر هندبال کشور، امروز پنج شنبه ۲۴ مردادماه ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر خواهند رفت و دیدار نیز از شبکه ورزش و شبکه استانی بوشهر پخش زنده خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر