جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پنج سال از تبدیل آب‌پخش به بخش می‌گذرد ولی هنوز ادارات مستقل در این بخش مستقر نشده‌اند و لازم است که اهتمام ویژه‌ای در این زمینه صورت بگیرد.به گزارش فکرشهر، شهر آب‌پخش یکی از 10 شهر بزرگ استان بوشهر است و در شهرستان دشتستان نیز از نظر جمعیت و وسعت به عنوان دومین شهر شهرستان است که علی‌رغم ظرفیت‌های بالایی که دارد، هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.ارتقای هر منطقه در تقسیمات کشوری به منظور توسعه آن منطقه و استقرار امکانات و ادارات مختلف صورت می‌گیرد که این موضوع در مورد شهر آب‌پخش محقق نشده و این بخش هم‌اکنون با مشکلات زیادی روبرو است.
کد خبر: ۵۹۲۸
پنجشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: پنج سال از تبدیل آب‌پخش به بخش می‌گذرد ولی هنوز ادارات مستقل در این بخش مستقر نشده‌اند و لازم است که اهتمام ویژه‌ای در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش فکرشهر، شهر آب‌پخش یکی از 10 شهر بزرگ استان بوشهر است و در شهرستان دشتستان نیز از نظر جمعیت و وسعت به عنوان دومین شهر شهرستان است که علی‌رغم ظرفیت‌های بالایی که دارد، هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

ارتقای هر منطقه در تقسیمات کشوری به منظور توسعه آن منطقه و استقرار امکانات و ادارات مختلف صورت می‌گیرد که این موضوع در مورد شهر آب‌پخش محقق نشده و این بخش هم‌اکنون با مشکلات زیادی روبرو است.

پنج سال از استقرار بخشداری در شهر آب‌پخش می‌گذرد ولی استقرار ادارات در این بخش به کندی صورت می‌گیرد و علی‌رغم تلاش‌های بسیار زیادی که در این زمینه صورت گرفته است، ادارات مستقل در این بخش مستقر نشده است.

عدم استقرار ادارات در بخش آب‌پخش مشکلات بسیار زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و یکی از خواسته‌های اساسی مردم این بخش، استقرار ادارات است.

مراجعه مردم آب‌پخش برای کارهای کوچک به مرکز شهرستان

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش در گفتگو با مهر اظهار داشت: توسعه و پیشرفت شهر آب‌پخش در ابعاد مختلف را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و از همه توان و ظرفیت‌ها برای تحقق این امر مهم استفاده خواهیم کرد.

مصطفی رضائی اضافه کرد: طی پنج سال اخیر تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور استقرار ادارات در شهر آب‌پخش داشته‌ایم و این مهم را در سطح استانی و ملی با جدیت پیگیری کرده ایم و امیدواریم در اینده شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی استقرار ادارات مستقل در شهر آب‌پخش را به عنوان یکی از خواسته‌های اساسی مردم بخش آب‌پخش عنوان کرد و افزود: عدم استقرار ادارات در بخش آب‌پخش مشکلات بسیار زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته برخی از ادارات در این بخش مستقر شده است ولی هنوز هم بسیاری از ادارات نماینده‌ای در بخش آب‌پخش ندارند که امیدواریم به همکاری همه مسئولان استانی این ادارات مستقر شوند.

وی تاکید کرد: هم اکنون مردم این بخش برای انجام برخی از کارهای کوچک خود نیز باید به مرکز شهرستان و یا استان مراجعه کنند که این مراجعات وقت و هزینه زیادی را از مردم در این منطقه می‌گیرد.

تلاش برای استقرار ادارات مستقل در آب‌پخش

فرماندار شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: رفع مشکلات و نیازهای مردم یکی از اولویت‌های ما است و ما به عنوان نماینده دولت از همه توان خود برای ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مردم استفاده خواهیم کرد.

ارسلان زارع اضافه کرد: یکی از خواسته‌های مردم و مسئولان بخش آب‌پخش استقرار ادارات مستقل در این منطقه است که ما نیز حمایت لازم را برای این مهم خواهیم داشت و برای تحقق ان تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تلاش هایی به منظور استقرار برخی از ادارات از جمله تبدیل نمایندگی آموزش و پرورش آب‌پخش به اداره صورت گرفته است و در آینده نزدیک این اداره در آب‌پخش مستقر خواهد شد.

فرماندار شهرستان دشتستان تصریح کرد: برای استقرار دیگر ادارات نیز با تعامل و همراهی دستگاه‌های مربوطه اقدامات مناسبی را صورت خواهیم داد تا شاهد تحقق این خواسته مردم باشیم و شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر