پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم دریانوردان بوشهر با شکست فائزکاران ساری برای هفتمین بارمتوالی به مرحله نهایی لیگ برترفوتبال ساحلی کشور راه یافت.به گزارش فکرشهر، در این بازی که عصر پنجشنه در ورزشگاه ساحلی بوشهر برگزارشد، دریانوردان توانست در ضربات پنالتی 3بر2 تیم فائزکاران را شکست دهد.این بازی در وقت های قانونی با تساوی 2 بر2 پایان یافت.گل های دریانوردان را دراین بازی امیرحسین اکبری به ثمررساند و دو گل فائزکاران ساری نیز توسط محمد مرادی و عبدالله صحرایی وارد دروازه دریا نوردان شد.قضاوت این دیدار برعهده اکبرابراهیم پور بود و علی شریفات، محمد شریفی و پیمان زارع وی را کمک کردند.
کد خبر: ۵۹۴۵
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: تیم دریانوردان بوشهر با شکست فائزکاران ساری برای هفتمین بارمتوالی به مرحله نهایی لیگ برترفوتبال ساحلی کشور راه یافت.

به گزارش فکرشهر، در این بازی که عصر پنجشنه در ورزشگاه ساحلی بوشهر برگزارشد، دریانوردان توانست در ضربات پنالتی 3بر2 تیم فائزکاران را شکست دهد.

این بازی در وقت های قانونی با تساوی 2 بر2 پایان یافت.

گل های دریانوردان را دراین بازی امیرحسین اکبری به ثمررساند و دو گل فائزکاران ساری نیز توسط محمد مرادی و عبدالله صحرایی وارد دروازه دریا نوردان شد.

قضاوت این دیدار برعهده اکبرابراهیم پور بود و علی شریفات، محمد شریفی و پیمان زارع وی را کمک کردند.

دریانوردان در دوررفت مرحله نیمه نهایی درساری با نتیجه 5 بر4 میزبان خود را شکست داده بود.

دریانوردان دربازی فینال حریف تیم خزر رودسر شد که امروز در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی توانست در رودسر با نتیجه 7 بر4 گلساپوش یزد را شکست دهد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر