پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان دیرگفت: از زمان آغاز فراخوان جمع آوری آثارشهدای این شهرستان تاکنون چهار هزار اثر از شهدا از جمله عکس و دست نوشته جمع آوری شده است.به گزارش فکرشهر، سرگرد عبدالله میرزایی روز جمعه در آیین رونمایی از مرکز آرشیو دفاع مقدس در محل پایگاه امام جعفرصادق(ع) محله باغ افزود: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ارزش های دفاع مقدس و تکریم و یادمان ملت سرافراز ایران اسلامی فراخوان عکس دفاع مقدس در شهرستان دیر انجام شد.
کد خبر: ۵۹۷۳
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان دیرگفت: از زمان آغاز فراخوان جمع آوری آثارشهدای این شهرستان تاکنون چهار هزار اثر از شهدا از جمله عکس و دست نوشته جمع آوری شده است.

به گزارش فکرشهر، سرگرد عبدالله میرزایی روز جمعه در آیین رونمایی از مرکز آرشیو دفاع مقدس در محل پایگاه امام جعفرصادق(ع) محله باغ افزود: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ارزش های دفاع مقدس و تکریم و یادمان ملت سرافراز ایران اسلامی فراخوان عکس دفاع مقدس در شهرستان دیر انجام شد.

وی اظهارکرد: از زمان شروع این فراخوان تاکنون چهارهزارعکس و دست نوشته از شهدا و رزمندگان شهرستان جمع آوری شده است که در صورت نیاز پایگاههای مقاومت، ادارات، نهادها و سازمانها می توانند از آرشیو دفاع مقدس پایگاه امام جعفر صادق استفاده کنند.

به نوشته ی ایرنا، مسوول اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) شهرستان دیر اضافه کرد: شهرستان دیر 114 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است که برای توجه به امور فرهنگی و ارزشی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت به نسل های آینده کتاب جامع شهدا وهشت کتاب به نام هشت شهید در دست چاپ است که امیدواریم تا پایان سال رونمایی شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر